Electronic Arts, Eurocom Ent.
    466
    -

8.4 7.3

Speltest av IverZon

Inskickad av IverZon den 29/12 -05 09:03

Det här spelet handlar om att man ska vara James Bond. En man vid namn Drake har onda planer på att förstöra Jorden. Man kan ha ganska mycket vapen. Något som man också kan ha är alla olika Bond-prylar och dom är rätt häftiga. Det finns 12 uppdrag på hela spelet. Man kan även vinna uppgradernigar till sina prylar och även uppgraderingar till några vapen. En pistol kan man uppgradera så att den blir dubbelt så stark och den blir guldig. Det här spelet handlar alltså om att man ska hindra Drakes onda planer.

Jag tycker att det här spelet är helt okej. Grafiken är rätt bra. Det är rätt så detaljerat så den är faktist rätt så grym. Även vapnena, gubbarna, miljön och resten är bra detaljerade. Så den är bra. Spelkänslan är väl helt okej. Man få en ganska bra känsla med alla vapen och så. Men jag tycker inte att den är lika bra nu som den var förut för det var ju ett tag sen jag fick det. Men den är väl fortfarande bra och är inget direkt att klaga på. Ljudet är inget man direkt tänker på i det här spelet, men det är väl bra. Om man skjuter så kommer ljudet lite efter åt, men det är inte något man tänker på så mycket. Man hör även när man är på uppdrag att man får insturktioner av Q vad man ska tänka på att göra och så. Hållbarheten är väl den också bra. Man tröttnar inte direkt på det i början, men i längden tröttnar man på spelets gång. Det är som sagt helt okej hållbarhet, men eftersom det inte är så mycket uppdrag så kan det ju bli så att man tröttnar när man klarat hela spelet. Man kan nog spela det ett tag innan man tröttnar.

Mina betyg: Grafiken får en 8a. Det är som sagt detaljerad miljö, gubbarna och allt annat. Spelkänslan får en 7a. Den är bra, men kunde ändå varit lite bättre. Men den går väl ändå. Ljudet får också en 7a. Det är inte så jätteviktigt med ljudet i det här spelet, men ska jag betygsätta det får det en 7a. Hållbarheten få också en 7a. Man kan som sagt spela det ett tag innan det blir tråkigt. Jag har inte så mycket mer att säga om spelet.

Totalbetyg: 7.3 Ljud: 7 Grafik: 8 Hållbarhet: 7 Spelkänsla: 7