17 oktober 2003
    Naughty Dog
    355
    -

8 8

Inskickad av Fuska-nu den 31/08 -05 09:53

Jak och Daxter ska äntligen få resa i tiden med Leilas precursor apparat som äntligen är klar. När dom provar så funkar det men dom tappar bort varrandra i portalen och hamlar utspridda. Jak och Daxter hamlar tillsammans i en underlig stad. När dom landar så blir Jak tillfångatagen av röda vakter av nåt slag men Daxter lyckas fly. 3 år senare är Jak en del av ett dark eco experiment som går ut på att utsätta Jak för dark eco. Baron Praxis är ledare över stan men han vill ha fullmakt över världen och Han har Heaven City i ett järngrepp. Heaven City där Jak och Daxter har landat är fullt med Krimzon vakter som Baron Praxis har satt ut. Men vissa Krimzon vakter har satt sig upp mot Praxis och skapat en motstånds rörelse som försöker störta Praxis. Jak och Daxter måste nu hjälpa den motståndsrörelsen att störta praxis så att han kan hitta sina försvunna vänner.

Jag tycker att spelet är det roligaste Jak and Daxter spel jag har spelat men jag tycker inte man ska köpa det utan att ha klarat 1:an först. Jag tycker att spelet är lite för likt GTA spelen. Spelet är absolut värt att spela. Detta är inget spel för som som inte gillar Racthet och Clank och såna spel utan mest för dom som vet vad det är dom ger sig in på.

Jag gav grafiekn en 9:a för det tycker jag verkligen det förtjänar. Spelkänslan är inget vidare men man kan inte kalla den dålig så den får en 7:a. Ljudet var bra men lite tråkiga låtar, dom kunde ha varit lite mer fantasifulla när dom gjorde låtarna (det är i stort sett bara 2 stycken), jag ger en 6:a. Hållbarheten är helt okej så det får en 8:a

Totalbetyg: 7.5 Ljud: 6 Grafik: 9 Hållbarhet: 8 Spelkänsla: 7