Eidos Interactive, IO Interactive
    44
    -

8.2 9.2

Speltest av jesperz

Inskickad av jesperz den 08/01 -07 12:40

Hitman tar in oss på en resa genom mörda och att vara smart och blod. De som jag tror varför de heter blood money är för att man i den här gången dödar för pengar och tar alla risker för att göra uppdraget. Men de är inte så lätt. Man måste vara smart. Man kan klara bannorna på olika sätt. För de är ju inte så lätt om vakterna hittar ett lik på golvet som inte har några kläder. Man måste vara smart. I det här spelet kan du anvenda dig av lådor som du kan lägga kroppen i eller så kan du kasta ner den över kanten. Eller så kan du lägga lite tid på att uppgradera dinna vapen. Ex ljud dämpad eller laser sikte. När man. Om man ska vara klurig så ska man ta någons kläder. Ex kyckling FBA agent eller jultomte. Man kan också få olika betyg efter bannan. De bästa är Hitman allså heter spelet så. Man kan säga att man är en galen man som dödar folk för pengar och han tar många risker. Man kan också ha en bomb och den kan man ha till nyta. Ex spränga en tak krona. I de här spelet kan man också förgifta saker med en spruta. Ex tårta munkar vin eller nåt annat.

Jag tycker att Hitman inte är de bästa spelet i världen men de är okej. Men jag har nästan redan klarat ut det på tre nivåer. Så de har ju blivit lite tråkigt. Jag tycker att de är kul att man kan göra mycket saker på spelet. De är faktiskt de ända spelet som jag har spelat som man kan strypa personer med stryptråd. Och de var de ända speler jag har skört som man kan göra så många saker på. Och de är de som är så kul.
Betyg till Hitman.

Grafik. En tvåa. Jag trodde att de skulle vara bättre grafik men när jag körde de blev jag lite besviken.

Ljud. En tia. Jag tycker att ljudet är suvärent för de är en sån spänande musik.