Criterion Games
    86
    -

8.5 7.6

Speltest av Stefan_92

Inskickad av Stefan_92 den 09/05 -10 22:03

Handlingen är väl att du är en soldat i en elitstyrka och du försöker göra världen helt enkelt bättre. Du kommer få göra lite uppdrag där du ska gå runt lite och leta efter lite saker, och förstås skjuta dom som skjuter på dig. Dom man skjuter är terorrister gissar jag på och dom kommer försöka döda dig, men det kommer inte hända om du skjuter dom först. Det är väl det som är själva handlingen. Göra uppdrag och skuta dom som skjuter på sig. Men på dom flesta banor så finns det hemliga saker som du också ska hitta. Kan vara en dator som du ska förstöra eller en väska som du ska plocka upp. Och ja det finns saker som du ska förstöra också.

Spelet är väldigt kul. Ibland när man inte har något att göra så kan man sätta sig och spela det utan att ha tråkigt. Spelet är riktigt snygg gjort för att vara ett playstation 2 spel och bra ljud också. Dom snålade inte på pengarna när dom gjorde detta spel.
När man skjuter något och dom faller ihop ser riktigt snyggt ut, men också verkligt. Även när man på nära håll kommer med en hagelbössa och skjuter dom i bröstet och dom gör en liten volt i luften. Ser riktigt snyggt ut. Ellerhar en sniper och skjuter dom i huvudet så kan dom också göra en volt som gör att spelet blir bättre.

På ett ställe vid ett litet kapell tror jag det är så kan man även få klockan högst upp att ramla ner på dom som är där nere i botten. Det måstegöra omt,om dom nu hinner känna något. Och på tal om det så kan jag också nämna att det nte är något blod med i spelet, men det gör inget tycker jag. Spelet är riktigt bra ändå. Man behöver inte blod för att få ett spel att vara bra.

Spelet är väldigt kul och är väldigt bra gjort för att vara på sin tid. Spelet har bra grafik mycket bra ljud. Det är också ganska kul att när man har klarat ut en svårighetsgrad så får man oändligt med ammo och man får ett vapen med granatkastare på, vilket gör spelt roligare. Man vill dessutom inte spela banorna en gång bara utan flera gånger. Man kommer säkert få en favorit bana som man kan köra flera gånger utan problem.

Totalbetyg: 8 Ljud: 9 Grafik: 8 Hållbarhet: 7 Spelkänsla: 8