Polyphony Digital
    191
    -

8.3 8.9

Speltest av BIFF

Inskickad av BIFF den 04/07 -04 11:44

det här spelet är riktigt bra när jag först fick spelet för några år sedan tyckte jag det var riktigt bra även fasst det var på thai-ländska sedan tänkte jag att jag skulle köpa med amerikansk text så jag köpte det då tyckte jag det var riktigt riktigt bra jag började med att ta några licence för att kunna spela speciella banor och kupper när jag köpte min första bil
(en minicooper) så tyckte jag det gick fort tills jag tittade på hastighets mätaren det gick i ca:50km/h tyckte jag inte det längre jag vann några tävlingar och då kände man sig stolt jag tog några till licence för att ytterligare kunna köra vissa banor och kupper jag hade råd att köpa en lite värre bil jag köpte en begagnad honda och vann några tävlingar till och köpte en ännu värre  bil och sedan fortsatte jag så en längre tid tills jag hade kommit upp till de riktigt snabba bilarna och sedan hade man så mycket pengar så man kunde köpa de allra värsta bilarna men då vart man nästan lite besviken vad skulle man nu gjöra och jag försökte ta det sista licencet men det gick bara inte jag klarade inte av det jag vann nästan alla tävlingar och var oövervinnlig men då var det inge roligt längre jag tyckte spelet var slut även fasst jag inte hade klarat av alla kupper och tagit det sista licencet polyphony digital kunde ha gjort lite mer bilar även fasst det ska finnas över hundra stycken men men det är ett bra spel annars och det har ju kommit en trea vi får se hur det går på det. jag skulle villjat ha klarat det sista special licencet. ett väldigt bra spel
                      //HENKE

Totalbetyg: 8.5 Ljud: 9 Grafik: 8 Hållbarhet: 8 Spelkänsla: 9