Naughty Dog
    464
    -

8.7 8

Speltest av CTR_MT

Inskickad av CTR_MT den 15/11 -04 10:38

Crash Bandicoot 3 warped ett äventyrligt plattforms spel med 31 spännande banor. Den bana jag tycker mest om är nog att rida på tigern Pura och såklart, bossarna. Man spelar med Crash Bandicoot och hans syster Coco Bandicoot. Crash är ett misslyckat experiment av Dr, neo Cortex men han fick komma in i familjen Bandicoot efter ett tag när han flydde från Cortex men, det var en lång tid sedan. Coco är inget experiment men när hon såg Crash för första gången så ville hon gensat ha honom som bror. Coco är ett riktigt datasnille som kan fixa det mesta. Men man spelar mest med Crash på banorna, då kan man simma, gå, åka motorcykel och allt möjligt. Coco kan man köra på banor som, vattenskoter, rida på tigern Pura, flyga rymdskepp och flyga flygplan. Spelet går ut på att man ska rädda världen. Uka uka en mask med oändliga krafter som har suttit fast i rymden i flera år tills nu när  han har kommit ner till jorden och där släpps han fri. Aku aku en god mask som är Uka ukas bror, just nu är dom fiender fast det var dom inte förr. Nu vet Aku aku att han är fri och då måste Coco, Crash och Aku aku rädda världen. På vägen fram möter dom Tiny Tiger den starka tigern som alltid vill mosa Crash och nu har han med sig sina Bandicoot ätande tigrar också. Nästa är Dingodile en krokodil liknande varelse som med sin eldkastare vill bränna Crash till aska. N, Trophy den mäktiga klockmannen som kan teleportera sig till olika platser, och kan skapa fram faror med sin magnetstång, sedan kommer N, gin ett ont geni som jobbar för Dr, neo Cortex och med sin stora robot så kan han krossa och skjuta ner allt i sin väg, på denna boss är man Coco då får man köra rymdskepp. Och sen kommer Cortex och Uka uka på den sista bossen. Spelet kostar ungefär 300 kr när jag köpte det men nu är det nog biligare. Det kan nog ta tid inan man klarar ut det om man sitter 1 timme per dag så kanske man klarar ut det på 2 veckor. Jag tycker det är äventyrligt spel som passar till alla åldrar. Jag tycker spelet är bra därför att jag gillar plattforms spel när man går omkring på olika banor och ska ta sej till seger. Det var mitt test om spelet Crash Bandicoot 3 warped. :)

Totalbetyg: 7.8 Ljud: 8 Grafik: 7 Hållbarhet: 9 Spelkänsla: 7