Traveller\'s Tales
    66
    -

8.3 8.2

Speltest av Danielll

Inskickad av Danielll den 08/07 -05 21:55

I spelet: Ett småkryps liv är man en liten myra som heter Flik. Flik är med alla andra småkrypen. Flik bor med alla andra myrorna och han gör många misstag. Myrorna är typ (slavar) till gräshopporna. Om myrorna inte samlar mat till gräshopporna kommer gräshopporna att döda myrorna. Alla myror hjälps år att samla från och småbär till gräshopporna. När alla hade samlat färdigt frönen och småbären la alla myrorna maten på ett blad. Alla myrorna gick till sin håla. Alla förutom Flik. Flik var vid bladen där frönen och småbären var. Sen hörde Flik ett ljud från bladet där maten till gräshopporna var. Just då såg han att bladet hållde på att ramla ner i vattnet. Han drog och drog i bladet men det hjälpte inte och all mat till gräshopporna hade ramlat ner i vattnet. Han gick ner till myrhålan och försökte säga att han råka putta ner gräshoppornas mat i vattnet. Han skulle just säga det men då hörde man gräshopporna komma. Alla myrorna hörde att gräshopporna var arga men visste inte varför. Sen kommer gräshopporna ner i hålan och säger: Var är vår mat?!

Du får veta mer när du spelar spelet

Jag tycker att spelet är jätteroligt med många äventyr och spännande uppdrag. Hjälp Flik att förjöra den onda gräshoppan. Förjör alla bossar, hitta Fliks vänner och hjälp hjälp han att döda onda småkryp som tillexempel: skalbaggar, myggor. maskar och många fler. Detta spelet är för både vuxna och barn. Detta spelet är ett fantasifullt spel som är jättespännande. När man väl kommit långt vill man spela mer. Detta spel är rätt kul ändå om jag är tio år gammal.

Jag tycker att spelet är jätteroligt med många äventyr och spännande uppdrag. Hjälp Flik att förjöra den onda gräshoppan. Förjör alla bossar, hitta Fliks vänner och hjälp hjälp han att döda onda småkryp som tillexempel: skalbaggar, myggor. maskar och många fler. Detta spelet är för både vuxna och barn. Detta spelet är ett fantasifullt spel som är jättespännande. När man väl kommit långt vill man spela mer

// Danielll hälsar er alla lycka till!!//

Totalbetyg: 8.5 Ljud: 7 Grafik: 8 Hållbarhet: 9 Spelkänsla: 10