Blizzard Entertainment
    1120
    -

8.6 9.2

Speltest av VakuumIR

Inskickad av VakuumIR den 06/06 -05 23:27

World Of Warcraft, eller bara wow. Spelet är väldigt kul, men är ett online spel och har därför ingen direkt handling. Det handlar om 2 sidor: The Alliance och Horde. Sidorna försöker krossa varandra, men är omöjligt eftersom man kan återuppöiva sin gubbe när man dör... Men när man kör så går man upp i level, och max leveln är 60. Ju mer man dödar från den andra sidan, ju mer "Hourneble(ärofulla) kills" får man. När man dödar ett visst antal får man en Rank. En gubbe med högsta ranken och högsta leveln ä en spelare man respekterar till fullo.

Ja ÄLSKAR det! Det är så kul att man aldrig vill sluta spela det! Grafiken är lite,lite dålig, men hade den varit för bra, hade nog inte lika många spelat det. Så jag tycker grafiken är fantastisk! Och allt man kan göra! Man kan gå med i en "Guild" (Ganska likt en klan) som kan bestå av över 100 pers, typ. Så, man kan samla en grupp och krossa fienden. Sånt är kul. Det är lätt värt pengarna. Om man inte får betala med kort för sina föräldrar kan man köpa ett Gaming card som kostar 249kr, så kan man spela i 2mån utan att oroa sej.

Grafiken är, som ja sa, helt underbar! Hade den varit bättre hade nog ingen spelat. Den är Såååååå skön! Känslan när man går där i Warcraft världen går inte att beskriva! Det är så underbart! Och ljudet, man kan höra minsta fågel t.o.m! Man hör allt när man går, osv. Man vill aldrig sluta spela, men man måste. (Till slut kommer föräldrarna...) Med andra ord, köp World Of Warcraft, det är defenitift värt vartenda öre!