Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Unreal II: The Awakening

PC
Unreal II: The Awakening
  • Genre
    Action
  • Releasedatum
    7 februari 2003
  • Utvecklare
    Legend Entertainment
  • Antal ägare
    113
  • Utvald recension
    -
  • Köp spelet!

Spelbetyg

Snittbetyg
Recensioner
7.6 9.7

Fler fusk

Koder

Inskickat av Kyle_Katarn_ den 29/11 -05 21:46

Tryck "~" eller "ö" under spelets gång för att få fram konsolen. Skriv in BeMyMonkey() för att aktivera fuskläget. Använd sedan dessa koder:

Loaded() - alla vapen
AllAmmo() - ammunition för alla vapen
ToggleInfiniteAmmo() - oändlig ammunition
God() - odödlighet
Invisible() - osynlighet
GodEx(person) - odödlighet för vald karaktär
Phoenix() - Phoenix superdräkt
FearMe() - fienden är rädd för dig
Ghost() - ghost mode
Fly() - flyg mode
Amphibious() - undervattensläge
Walk() - vanligt rörelseläge
SloMo(värde) - slow motion
SetJumpZ(värde) - ställ in hopphöjd
ToggleReloads() - omladdningar
ToggleInvisibility() - osynlighet
Teleport() - teleportera till vald plats
NextLevel() - nästa bana
Open() - välj bana
ToggleSpeed() - dubbel hastighet
SetSpeed(värde) - hastighet på spelare
ChangeSize(värde) - storlek på spelare
TogglePawnInvulnerability(enhet) - odödlighet till en enhet
Sum(enhetsnamn) - få fram vald enhet
Actors() - visa alla karaktärer
GotoActor(person) - gå till vald karaktärs plats
DamageNPCs(värde) - ge vald skada till NPCs
Damage(värde , enhet) - ge vald skada till enhet efter eget val
SetHealth(värde , enhet) - justera hälsa på en specifik enhet
SetMyHealth(värde) - ställ in hälsan
HurtMe(värde) - skada spelare med inställt värde
ManCannon(värde) - Skada alla synliga saker
ShowTeams() - visa spelares lag
Difficulty(värde) - ändra svårighetsgrad
ViewSelf() - rikta bilden mot spelaren
ToggleScoreBoard() - visa bästa resultat
EnableFreeOrders(0 eller 1) - fria order
BehindView() - tredjepersons vy
SetParticleDensity(värde) - ställ in partikeltäthet
ToggleImpacts() - effekt
SetWeaponTick(0 eller 1) - vapenkod
SetWeaponFire(0 eller 1) - ställ in eldgivning på vapen
ToggleShowAll() - visar alla gömda karaktärer
ToggleShowKPs() - visa alla nyckelpoäng
ToggleShowNPs() - visa alla navigeringspoäng
ToggleRMode() - R-mode
SetEyeHeigth() - ställ in ögonhöjd
KillActor(x) - döda karaktärer
KillActiveNPCS() - döda alla aktiva NPCs
KillDormantnPCS() - döda alla vilande NPCs
SetCameraDist - ställ in kameraavstånd

Fusket har betyget 10 (2 betygssättare).

Kommentarer

Totalt 2 kommentarer:

Maiden_eddie den 22/12 -05 10:04
dom funkar bra tycker jag :)

BadGirl den 08/01 -08 20:42
va e detta för spel e detta också en typ unreal turnament eller

Skriv kommentar

Du måste logga in för att skriva kommentarer. Har du inget konto? Registrera ett.