Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Counter-Strike: Source

PC
Counter-Strike: Source
  • Genre
    Action
  • Releasedatum
    21 oktober 2005
  • Utvecklare
    Valve Software
  • Antal ägare
    870
  • Utvald recension
    -
  • Köp spelet!

Spelbetyg

Snittbetyg
Recensioner
8.8 8.8

Fler fusk

Koder

Inskickat av Fuska-nu den 26/02 -10 13:11

Här är några koder du skriver in i konsolen

+ attack / / primär brand
+ attack2 / / sekundär brand - särskilda åtgärder (zoom, burst brand, ljuddämpare)
+ tillbaka / / bakåt
+ duck / / hukar
+ fram / / rör sig framåt
+ jump / / hopp
+ klook / / gör att tangentbordet för att titta runt
+ vänster / / strafes vänster
+ lookdown / / tittar ner
+ lookup / / tittar upp
+ mlook / / gör att musen för att titta runt
+ movedown / / flyttar spelare ner - * klättra nerför en stege, simma ner
+ moveleft / / strafes vänster
+ moveright / / strafes höger
+ moveup / / flyttar spelare upp - * klättrar uppför en stege, simmar upp
+ Reload / / laddar nuvarande vapen
+ höger / / strafes höger
+ hastighet / / tvingar spelaren att gå om "alltid kör" är aktiverat
+ Strafe / / Strafe modifier - medan detta hålls ned, använda riktning nycklar till Strafe i olika riktningar
+ använda / / använder ett objekt - till exempel en defuser, C4
+ zoom / / Zoomar vapen (om sådan finns)
cl_autowepswitch / / Växla automatiskt att plockas upp vapen (om mer kraftfull) - * 1 är "på", 0 är "off"
chooseteam / / Välj ett nytt lag
droppe / / Drops nuvarande vapen
force_centerview / / Action tvingar spelaren att titta rakt fram
impulse 100 / / gör ficklampa
impulse 201 / / sprayer logo dekal
hud_fastswitch 0 / / Växla mellan snabb vapen switching - * 1 är "på", 0 är "off"
jointeam / / 0 = Autojoin, 1 = Spectator, 2 = Terrorist, 3 = CT
kill / / spelare självmord för att återuppstå igen
användning / / Använd ett visst vapen argument: <weapon_name>

autobuy / / Buys en förutbestämd uppsättning av vapen och utrustning, setup i autobuy.txt
rebuy / / Buys all utrustning som du hade när den sista ögonblicksbild av equipm
köpa
buyammo1 / / Detta köper en primär tidskrift eller klipp
buyammo2 / / Detta köper en pistol klipp
buyequip / / Show utrustning köpa menyn
buymenu / / Visa viktigaste köpa menu

alias / / Alias ett kommando
bind / / Bind en nyckel till ett kommando eller en uppsättning kommandon (bind <Cmd>)
BindToggle / / Skapar en "bind toggle" för specifika kommandon (Mos BindToggle "nyckel" "command")
con_enable 1 / / Låter konsolen ska aktiveras
con_notifytime 8 / / Hur lång tid att visa de senaste konsol text till den övre delen av spelet fönstret
contimes / / Antal konsol rader overlay för felsökning.
klar / / rensar konsolen skärm
cvarlist / / Visa listan över convars / concommands.
developer 0 / / växlar på / av utvecklare Avlusningskonsol meddelanden - * 1 är "på", 0 är "off"
skillnader / / Visa alla convars som inte är till deras standardvärden.
echo / / ekon text till konsolen
exec / / utför ett manus av. cfg-fil
exit / / exit spelmotor utan bekräftelse
find / / Find concommands med den angivna strängen i deras namn / hjälptext.
Hjälp / / Sök hjälp om en convar / concommand.
hideconsole / / Dölj konsolen.
incrementvar / / Increment angivna convar värde.
key_findbinding / / Find nyckel skyldig till angivna kommando sträng.
key_listboundkeys / / Lista bunden nycklar med bindningar.
key_updatelayout / / Uppdateringar spel tangentbordslayout till nuvarande Windows-tangentbord inställning.
mem_dump / / dumpa minne stats.
quit / / Avsluta motorn.
Status / / Visa karta och anslutningsstatus.
stuffcmds / / analyserar och stoppar kommandoraden + kommandon till kommando buffert. I din valve.rc fil
toggleconsole / / Visa / dölj konsolen.
Unbind / / Unbind en nyckel
unbindall / / Unbind alla nycklar
wait / / stoppsignal parsing till nästa ram

cl_autohelp / / Enable / Disable Autohelp
cl_c4progressbar / / Draw förloppsindikator när desarmera den C4
cl_righthand / / Använd högerhänta view modeller.
cl_showfps / / Draw fps mätare överst på skärmen (1 = b / s, 2 = slät fps)
cl_showtextmsg / / Aktivera / inaktivera textmeddelanden utskrift på skärmen
gameui_hide / / Skinn / stänger GUI menu
hud_centerid 0 / / Växlar spelare ID display - * 1 är "på", 0 är "off"
hud_deathnotice_time / / Anger hur länge död meddelanden finns kvar på skärmen
hud_drawhistory_time / / Anger hur länge meddelanden finns kvar på skärmen
hud_saytext_time 5 / / Anger hur länge chattmeddelanden kvar på skärmen
hud_showtargetid / / Visar target ID vid markören
messagemode / / Display spelare budskap globalt (för alla)
messagemode2 / / Display spelare meddelande till laget
namn / / Visa eller ändra en spelares namn
Radio1 / / Detta öppnar Radio1 Meny
Radio2 / / Detta öppnar Radio2 Meny
Radio3 / / Detta öppnar Radio3 Meny
återgå / / Återgå convars till standardvärden
scr_centertime 2 / / Anger hur länge servern meddelanden kvar på skärmen
säga / / Display spelare budskap globalt (för alla)
say_team / / Display spelare meddelande till laget
TimeLeft / / Visar tiden belopp ouf kvar i runda

cl_crosshairalpha / / Används för att ändra crosshair alpha, måste ha cl_crosshairusealpha satt till "1"
cl_crosshaircolor / / 0 = Grön, 1 = Röd, 2 = Blå, 3 = Gul, 4 = Ljusblå
cl_crosshairscale / / Används för att ändra crosshair skala måste ha cl_scalecrosshair satt till "1"
cl_crosshairusealpha / / Aktivera eller inaktivera användning av hårkors alpha
cl_dynamiccrosshair / / Aktivera eller inaktivera användning av dynamiska hårkors på gör hårkors krympa när du ducka för bättre noggrannhet
cl_observercrosshair / / Aktivera eller inaktivera användning av Observer hårkors (1 = på, 0 = Av)
cl_scalecrosshair / / Aktivera eller inaktivera användning av hårkors skala
crosshair / / Aktivera eller inaktivera användning av hårkors (1 = på, 0 = Av)

cl_radaralpha / / Används för att ändra radar alpha, måste ha cl_radartype satt till "1"
cl_radartype / / 0 = Transparent Radar, 1 = Solid radar med möjlighet att ändra på alfa med cl_radaralpha
drawradar / / Oavgjorda HUD radar
hideradar / / Skinn HUD radar

cancelselect / / Avbryter aktuella markeringen
escape / / Escape tangenten
invnext / / väljer nästa objekt i lager
invprev / / väljer föregående post i lager
lastinv / / väljer föregående post i lager
menuselect / / Väljer post i kortplats (0-9)
slot0 / / select vapen grupp 0 (eller menypost 0) Se "användning" eller annullerar valet
slot1 / / select vapen grupp 1 (eller menypost 1) Se "användning"
slot2 / / select vapen grupp 2 (eller menyalternativ 2) Se "användning"
slot3 / / select vapen grupp 3 (eller menypost 3) Se "användning"
slot4 / / select vapen grupp 4 (eller menypost 4) Se "användning"
slot5 / / select vapen grupp 5 (eller menypost 5) Se "användning"
slot6 / / select vapen grupp 6 (eller menypost 6) Se "användning"
slot7 / / select vapen grupp 7 (eller menypost 7) Se "användning"
slot8 / / select vapen grupp 8 (eller menyalternativ se "användning"
slot9 / / select vapen grupp 9 (eller menypost 9) Se "användning"
slot10 / / select vapen grupp 10 (eller menypost 10) Se "användning" eller annullerar valet

m_filter / / Mouse filtrering (som denna till 1 till genomsnittet musen över 2 bilder)
m_forward / / ställer musen fart framåt känslighet multiplikator
m_pitch / / sätter musen tonhöjd (upp och ner rörelser) hastighet känslighet multiplikator - * negativa tal resultera i en inverterad mouselook
m_side / / ställer musen spärreld hastighet känslighet multiplikator
m_yaw / / ställer in känsligheten gir hastigheten multiplikator
känslighet / / Justera musens känslighet
zoom_sensitivity_ratio / / Ytterligare musens känslighet skalfaktor tillämpas när FOV zoomas in

+ graf / / Rita nätanvändning graf
cl_allowdownload / / Växla mellan nedladdning av kartor, modeller och dekaler när de blir en server - * 1 är "på", 0 är "off"
cl_allowupload / / Växla mellan uppladdning av kartor, modeller och dekaler när de blir en server - * 1 är "på", 0 är "off"
cl_cmdbackup / / För varje kommando paket, hur många ytterligare historia kommandon sänds (hjälper vid paketförlust)
cl_cmdrate / / Max antal kommando paket som skickas till servern per sekund
cl_interp / / Sätter på eller stänger om ni kommer att interpolera objekt positioner som börjar så här många sekunder tidigare
cl_interpolate / / Interpolera enheter på klienten
cl_lagcomp_errorcheck / / Player index för andra spelare för att leta efter fel position
cl_rate / / Anger max bytes / sek värden kan skicka data (upp)
cl_updaterate / / Antal paket per sekund uppdateringar ni begär från servern
koppla / / Ansluter till server (koppla <IP>)
koppla / / Koppla spelet från servern
net_channels / / Shows net kanal info, ett bra sätt att välja bästa cmdrate och updaterate inställningar
net_graph / / Rita nätanvändning graf
net_graphheight / / Sätter net_graph höjd
net_graphpos / / Anger skärmen net_graph läge (1 = höger, 2 = mitten, 0 eller 3 = vänster)
net_maxfragments / / Max bytes fragment per paket (Ex. 1280)
net_scale / / Anger net_graph skala, skapar större antal större visuell graf
Rate / / Ställer max bytes / sek värden kan ta emot data (download)
ping / / Display ping till servern
igen / / Retry anslutning till sista server

+ poäng / / Växlar poäng panel
+ showscores / / Växlar poäng panel
togglescores / / Växlar poäng panel

jpeg / / Tar en jpeg skärmdump: jpeg <filnamn> <quality 1-100>
jpeg_quality / / Anger jpeg screenshot kvalitet (1 är lägsta kvalitet, 100 är högsta kvalitet) Standard = 90
screenshot / / Ta en skärmdump

+ voicerecord / / Records input från röststyrningssystem enhet (mikrofon)
bgmvolume / / CD-ljuduppspelning volym
cd / / Spela eller stoppa en CD-spår
cl_customsounds / / Enable kundanpassade spelare ljuduppspelning
Play / / Spela upp ett ljud
soundscape_fadetime / / Dags att övertoning ljudeffekter mellan ljudlandskap
soundscape_flush / / Flusher servern och klienten ljudlandskap sida
stopsoundscape / / stoppar alla soundscape bearbetning och bleknar nuvarande looping sounds
voice_enable / / Slår Röst på / av
voice_overdrive / / Voice Chat till Game volymförhållandet
voice_scale / / Voice Chat volym
volym / / ljudvolymen

cl_smooth / / Stänger Smooth syn / öga ursprungslandet efter förutsägelse fel på och av (0 och 1)
cl_smoothtime / / Smooth kundens uppfattning efter förutsägelse misstag över detta många sekunder (0,01 till 2,0)
fog_enable / / kan slå dimma på eller av.
fps_max / / Bildfrekvens limiter (bäst att använda max Hz på din skärm)
mat_antialias / / Antialias inställning
mat_bumpmap / / Bumpmap Setting
mp_decals / / Anger det maximala antalet dekaler
mat_dxlevel / / The DirectX-nivå. Standard är optimal, men du kan justera manuellt här
mat_fastspecular / / Enable / Disable specularity för visuell provning. Kommer inte mata in material och inte kommer att påverka perf.
mat_forceansio / / Ansio Setting
mat_monitorgamma / / Video Justerar övervaka gamma (normalt 2,2 för CRT och 1,7 för LCD). Prova 2.0 för en CRT
mat_specular / / Enable / Disable specularity för perf tester. Kommer att orsaka en väsentlig reload på förändring.
mat_vsync / / Force synk till vertikal spåra / V-sync
r_decals / / Anger det maximala antalet dekaler
r_propsmaxdist / / Max synligt avstånd av rekvisita (lådor, etc)
r_rainalpha / / Changes regn alpha värden (0 = Av, gör större antal mörkare regn)
r_RainSimulate / / Aktivera / inaktivera regn simulation (0 = Av, 1 = På)
r_shadows / / Enable skuggor
r_WaterDrawReflection / / Enable vatten eftertanke
r_WaterDrawRefraction / / Enable vatten refraktion

benchframe / / tar en ögonblicksbild av en viss ram i en tid demo
cl_demoviewoverride / / Override synpunkt under uppspelning demo
demo_debug / / Demo debug info
demo_fastforwardfinalspeed / / Go detta snabbt när du börjar hålla FF-knappen
demo_fastforwardramptime / / Hur många sekunder det tar att nå full FF fart
demo_fastforwardstartspeed / / Go detta snabbt när du börjar hålla FF-knappen.
demo_interpolateview / / Do view interpolation under mark uppspelning
demo_pauseatservertick / / paus i uppspelning demo på servern fästing
demo_quitafterplayback / / Avslutar spelet efter demo playback
demo_recordcommands / / Spela kommandon som skrivs på konsolen till. DEM filer
demogototick / / Hoppar till en bock i demo
demolist / / Skriv ut demo sekvenslista
demopause / / paus Demo uppspelning
demoresume / / meritförteckningar Demo uppspelning
Demos / / demo demo fil sekvens
demotimescale / / Anger demo replay hastighet
demotogglepause / / Växlar Demo uppspelning
demoui / / Visa / dölj demo spelare UI
listdemo / / Demo filinnehåll
nextdemo / / Spela nästa demo i sekvens
playdemo / / Spela upp en inspelad demo fil (. DEM)
Record / / börjar spela in en demo och sparar den som en. DEM fil
startdemos / / Spela demos i demo sekvens
stop / / Mål inspelning demo
stopdemo / / Sluta spela upp en demo
timedemo / / Spela in en demo på max fps och rapportera resultatet info och genomsnittliga fps
timedemoquit / / Spela en demo, rapport prestanda info och avsluta
endmovie / / Stoppa inspelning movie frames
startmovie / / Starta inspelning movie frames

Fusket har betyget 1 (1 betygssättare).

Kommentarer

Totalt 1 kommentarer:

kenlaboss den 14/06 -10 11:27
du är nog den ända som skrivit alla koder som finns. det ända jag inte fattar är... är... ja jag fattar inte vad det heter.

Skriv kommentar

Du måste logga in för att skriva kommentarer. Har du inget konto? Registrera ett.