Midway
    19
    -

8.6 7

Speltest av Cyborg

Inskickad av Cyborg den 30/07 -04 12:27

Det här spelet är faktiskt rätt roligt spel om man är fyra spelare.Man får också vara olika karaktärer som tex trollkarl,dvärg,häxa,krigare och fler.Man får också olika föremåler som magi ,pilbåge och sköld.när man har gått upp har kämpat bra,tagit många föremåler så går man upp i nivå och man får bättre styrka och bättre skydd och det högsta nivå mna kan komma till är 99,när man har kommit till nivå 30 så får man en fågel som skjuter när du skjuter.Ditt uppgift är att hitta olika stenar som har olika tecken det finns 13 olika stenar,men det sista tecken får är dubbelt så stor som dom vanliga stenar.det finns också olika föremåler som man kan använda mot olika bossar.Det finns 60 banor i  det här spelet.man kan också vinna gubbar,men dom är djur istället och är starkare än dom vanliga karaktärer.man får också använda special attacker,för alla har en slags mätare som som stiger,men långsamt.när mätaren lyser rosa så kan man använda ett special attack,man kan okså använda mätaren när det är gul och röd färg,men det är en sämre special attack och jag gömde nämna att alla karaktärer har olika special attacker.Spelet påmminer mig om Diablo.Grafiken är inte så imponerande,men ljudet är jättebra.men spelet kan också vara långtråkigt eftersom monstrerna är lätta att döda det,räcker bara med ett slag eller två slag för att döda en.man har också överdrivet mycket lic och så behöver man ju inte ens har föremåler i det här spelet.Hållabarheten är längre omm är med vänner.ensam tröttnar man.

Totalbetyg: 7 Ljud: 9 Grafik: 5 Hållbarhet: 5 Spelkänsla: 9