-

8.6 8.4

Speltest av Shalle

Inskickad av Shalle den 15/10 -06 11:58

Man börjar som en kille / tjej (du väljer) sen ska du prata med din mamma och ställa in klockan
(sätt in klockan på verklig tid så vet  tiden när du kollar på GameBoy:et)

sen går du till huset jämte dig och pratar ned din granne. sen när du går upp för trappan så finns det en pokeboll klicka a vid den då kommer killen / tjejen och säger nått till dig sen sätter han / hon sig vid sin data sen går du ut sen går du uppåt så finns det en lien väg du kan gå där så står det en tjej vid vägen sen när du går till henne säger hon Jag har inga pokemon kan du hjälpa honom. sen går du upp så står det en kille som jagas av en pokemon så säger han att du ska klicka på väskan som ligger där nere jämte dig så klickar du på den så får du välja en pokemon Treecko (gräs) Torchic (eld) eller Mudkip (vatten) jag tycker du borde börja med Torchic men treecko är ganska bra och mudik också (jag har sceptile Treecko´s högsta utveckling ) sen så möter du den pokemon som jagar killen efter du vunnit honom så går du till ett labb ( jag tror du typ teleporteras dit efter matchen) så får du den pokemonen du väljde i matchen . om du vill veta mer så kan du gjärna adda min msn och fråga på [email protected]

Jag tycker att pokemon Emerald är Väldgt spännande jättebra pokemon att fånga och vidare. det jag tycker är roligaste med pokemom är utvecklingen den är så spännande och den blir så vacker (pokemonen) eller väldigt cool. just nu försöker jag skaffa en agron har lairion. jag tycker att pokemon emerald är et jättebra spel man möter båda Team aqua och magma och kan fånga båda kyogre och groudon. om man ska köpa ett pokemon spel så tycker jag Köp Emerald

Grafiken ger jag en sjua för det är ganska bra men det kunde vara lite bättre. Spelkänslan ger jag en nia för det är så kul när man klarat en sak och så spännande fast när man fastnar så är det inte lika kul men till slått kommer man vidare i spelet. Ljudet ger jag en sexa den är sådär inte så jättebra men ändå ganska bra. hållbarheten ger jag en tia om man inte tappar spelet eller råkar skada det så kan det hålla sig för alltid fast det kan typ om man gör ett fusk och det blir fel så kan något hände med spelet en gång på pokemon chrystal kunde jag inte gå in i pokemon center.

Totalbetyg: 7.8 Ljud: 5 Grafik: 7 Hållbarhet: 10 Spelkänsla: 9