Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fuska.nu World of Warcraft tråd

29/12 -05 17:38 AnyOne

AnyOne

1298 XP 11 inlägg

Mr_Fusk: Du är inte 10 år va? Av det jag sett dig skriva här på forumet skulle jag gissa på runt 16-17? Kanske även 20? Bra jobbat att du håller forumet med bra kommentarer, inte enbart "Det ägzor!"

29/12 -05 18:16 Mr_fusk

Mr_fusk

1895 XP 17 inlägg

AnyOne skrev:
Mr_Fusk: Du är inte 10 år va? Av det jag sett dig skriva här på forumet skulle jag gissa på runt 16-17? Kanske även 20? Bra jobbat att du håller forumet med bra kommentarer, inte enbart "Det ägzor!"
Jag är 10 år och kanske lite mognare än andra 10-14 åringar.

01/01 -06 10:48 Rinosaur

Rinosaur

4062 XP 16 inlägg

Admin skrev:
Med tanke på att World of Warcraft nyligen släppts i Europa och redan första dagen såldes smått otroliga 280 000 exemplar i europa. Så tänkte jag skapa en klistrad "WoW"-tråd.




Tänka sig, nu är det ju 5 miljoner spelare ;))

EX-moderator
- Kontainern bakom LiDL-västerås är mitt hem :3 -
Messa endast om det är viktigt..

01/01 -06 10:59 Rinosaur

Rinosaur

4062 XP 16 inlägg

Ogrim skrev:
Är det nån som håller till på Stormscale?Den serven är typ 60%svenskar så den är rätt så bra om man vill köra lite med svenska och lite andra människor :D
Wow får en 10 av mig i alla fall :)

Shattered hand är 80 % svenskt ^^
Nån som spelar där förutom jag?

EX-moderator
- Kontainern bakom LiDL-västerås är mitt hem :3 -
Messa endast om det är viktigt..

02/01 -06 11:58 Dragonanton

Dragonanton

346 XP 4 inlägg

Vad tycker ni? Ska jag satsa på min alliance human mage eller min horde troll shaman, båda e i samma lvl.(shaman har jag i bloodfeahter och mage har jag i sylvanas).WOW ÄGER!!!!!!   8)

02/01 -06 12:35 wow

wow

51 XP 3 inlägg

asså jag ska köpa ett Collector´s edition  av en snubbe men nu ser jag att World of Warcraft - The Burning Crusade (expansionpack) kommer är det någon ide att köpa det eller ska man köpa expansionpack ett  eller är expansionpack bara som en updatering eller är det som the sims att det är bara att kaste typ dom andra för det är med dett senaste expansionpackett an kör med  :|    :-?

02/01 -06 16:18 Mr_fusk

Mr_fusk

1895 XP 17 inlägg

wow skrev:
asså jag ska köpa ett Collector´s edition  av en snubbe men nu ser jag att World of Warcraft - The Burning Crusade (expansionpack) kommer är det någon ide att köpa det eller ska man köpa expansionpack ett  eller är expansionpack bara som en updatering eller är det som the sims att det är bara att kaste typ dom andra för det är med dett senaste expansionpackett an kör med  :|    :-?
Man måste ha World of Warcraft för att spela expansionen så jag föreslår att du köper det vanliga World of Warcraft

02/01 -06 17:31 wow

wow

51 XP 3 inlägg

okej men om jag har Collector´s edition kommer jag fortfarande ha dom där djuren när jag instalerar The Burning Crusade :-?

02/01 -06 17:36 Mate92

Mate92

574 XP 3 inlägg

Dragonanton skrev:
Vad tycker ni? Ska jag satsa på min alliance human mage eller min horde troll shaman, båda e i samma lvl.(shaman har jag i bloodfeahter och mage har jag i sylvanas).WOW ÄGER!!!!!!   8)


Om du vill ha det enkelt så föreslår jag Shaman men om du vill sätta nivån högre så ska du nog ta en mage.

Shadow Strike + Entangling Roots
=
Death

03/01 -06 09:56 Rinosaur

Rinosaur

4062 XP 16 inlägg

wow skrev:
okej men om jag har Collector´s edition kommer jag fortfarande ha dom där djuren när jag instalerar The Burning Crusade :-?


Du kommer inte ha djuren, du måste kunna skapa en account, och det kan du inte göra om han redan har skapat en.
Det låter som om du blir lurad =/

EX-moderator
- Kontainern bakom LiDL-västerås är mitt hem :3 -
Messa endast om det är viktigt..

03/01 -06 15:08 wow

wow

51 XP 3 inlägg

mm jag tror jag lurar mig själv tack för hjälpen en då nu vet jag vad jag ska göra :-?  :)     

04/01 -06 10:36 s0lleb0lle

s0lleb0lle

702 XP 32 inlägg

jag e  46 warlock på The Maelstorm horde.. kör nån på den servern så e det bara /w på WoW  :P

04/01 -06 18:23 AnyOne

AnyOne

1298 XP 11 inlägg

Idag så kom 1.9 då, äntligen kan man börja lite lite annat än att köra igenom BWL på en kväll o MC dagen efter, farma hela dagen för att få upp den förbaskade AQ-porten så man har lite mer utmaning ^^.

10/01 -06 21:13 Bord_Rider

Bord_Rider

381 XP 11 inlägg

Tjaa jag e lv 60 orc hunter på Azune
:D JaHA!

15/01 -06 17:06 wardsave

wardsave

49 XP 2 inlägg

Hur mycket kostar det(EXAKT!)?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar