Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Cuevana 3 Premium recension

15/12 -21 13:06 ErnestaErica

ErnestaErica

0 XP 1 inlägg

https://modpree.com/cuevana-3/-appen har en enorm databas med filmer, TV-program och dokumentärer på spanska. Appen har en funktion för att sända aviseringar när nytt innehåll är tillgängligt. Användare kan följa sitt favoritinnehåll, samt prenumerera på nyhetsbrev för uppdateringar. Den har till och med en funktion för sociala medier som låter dig följa dina vänners saker. Du kan också använda appen för att lära dig mer om spansk kultur.
Cuevana 3 Premium har en sökfunktion som låter dig bläddra igenom kategorier. Kategorier är organiserade utifrån underkategorier, så att du kan söka efter vad du vill ha. Det är lätt att hitta innehållet du vill ha eftersom appen låter dig bläddra efter genre och den erbjuder även ett urval av två undersektioner. Med så många alternativ kommer du aldrig att bli uttråkad igen!

Förutom filmerna innehåller premiumversionen av Cuevana 3 musik, tv-program och dokumentärer. Med ett enormt utbud av innehåll och bra streamingkvalitet är det svårt att inte hitta något du gillar. Appen har nästan lika många TV-program och filmer som Netflix, och den erbjuder även högupplösta avsnitt. Om du letar efter en bra film att titta på är Cuevana 3 ett utmärkt val.

12/02 -22 22:41 Goten_ssj3

Goten_ssj3 Forummoderator Spelansvarig

29410 XP 8142 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Watch Symphogear

26/07 -22 06:25 RosalieSmit

RosalieSmit

7 XP 3 inlägg

Cuevana 3 Premium mod apk är min favoritapp, jag laddar ner Cuevana 3 Premium mod apk på ModCombo, mod apk website. Finns det någon som jag som älskar att använda apk mod-appar?


Senast redigerat 27/07 -22 04:01
02/04 -23 14:26 alexpiolo

alexpiolo

0 XP 1 inlägg

Bra app, men det är bättre att använda proversionen. Det finns fler funktioner här och det fungerar snabbare Cuevana 3 Pro


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar