Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Checklista eller: Hur jag slutade vara aktiv och lämnade sidan

05/04 -12 19:30 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

Först och främst, detta är inget förhastat beslut. Tankarna har funnits där i åtminstone ett år, men jag tyckte att det var ett passande tillfälle att säga hej då nu, då det är 10 år sedan jag började vara aktiv här på Fuska.nu. Jag känner även att jag har uppnått alla mina mål med sidan:

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Varit hjälpmoderator
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Varit moderator
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Varit fuskansvarig (bonus)
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Varit etta på XP-toppen
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Varit etta på fusktoppen
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Varit etta på speltesttoppen
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Varit etta på alla dessa tre topplistor vid samma tillfälle (bonus)
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Nått den övre gränsen för möjlig XP (den gamla gränsen i alla fall...)
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Varit den förste att nå över 10 000 XP
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Varit den förste att nå över 20 000 XP
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Varit den förste att nå över 30 000 XP

... och i och med detta är det dags för mig att ge mig av. Kanske tittar jag in här någon gång då och då, så min användare kommer att vara kvar.

Tack för minnena och ett stort adjö till er alla. Ett speciellt stort tack till två personer som inte behöver nämnas vid namn utan de kan nog själva lista ut vilka de är.

- So, who was he?
- He was Edmond Dantès. He was my father. And my mother. My brother. My friend. He was you. And me. He was all of us.



~ Kigsz ~

2002-2012

05/04 -12 19:36 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Tack för dina insatser! Lev väl, broder!

De eller dem?

05/04 -12 19:48 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Har varit kul att ha dig här. Inte mycket att säga förutom hej då, och lycka till med vad du än gör. Du behöver nog inte heller vara orolig att någon ska ta din plats som etta på XP-toppen, inte än på väldigt länge i alla fall! :)

Coucou

05/04 -12 19:56 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Men jasså? Det här var inte så roligt att läsa. Du har varit en stor fördel att ha i administrationen och du ska veta att jag sett upp till dig på ett unikt sätt trots att jag varit spelansvarig/fuskledare över dig en bra stund nu. Känns trist att du beger dig, absolut, men du får lycka till och ha det bra i kommande tider. Du kan även lägga till "Vara den som med stor marginal haft störst ledning i valideringsstatistiken, i alla tre delar" i checklistan. :)

Du är nu borttagen som spelmoderator. Tack för allt, du har gjort stor inverkan här på Fuska.nu.

Auf wiedersehen..!

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

05/04 -12 19:58 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Det har varit väldigt trevligt att ha dig här som medarbetare, skall du veta! Minns den tiden när man var som ny medlem och fick det goda intrycket hos dig (har som Forsa sett upp till dig). Du får ha det bra i framtiden!

Vi höres, filmbroder.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

05/04 -12 20:01 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

Kigsz, det har varit ett nöje att samarbeta med dig.

Du har lämnat stora märken efter dig, som man ser i din checklista.


Jag hoppas du får en bra och trevlig framtid "utan" fuska.nu :)

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

05/04 -12 20:11 Goten_ssj3

Goten_ssj3 Forummoderator Spelansvarig

29410 XP 8142 inlägg

Tråkigt att du avgår Kigsz. Men det har varit ett nöje att samarbeta med dig. Jag vill att du ska veta att jag kommer inte att glömma bort dig.

Lycka till i framtiden! :>

Watch Symphogear

05/04 -12 20:51 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Tråkigt att höra.
Du ska ha det bra, och jag kommer personligen att sakna dig.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

05/04 -12 21:16 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Även om du inte är den som synts mest så är du ju utan tvekan en av de som betytt allra mest för Fuska.nu, bortsett från kanske Admin. Stor förlust för sidan att du lämnar.

05/04 -12 21:32 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Ha det bra vidare, hoppas du kommer tillbaka någon gång :)

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

05/04 -12 21:51 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Känner dig väldigt dåligt, men önskar dig det till trots stort lycka till i framtiden. Hej då!

7 år på fuska.nu

05/04 -12 22:07 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Du är den person som ensam haft störst betydelse för Fuska.nu (från mitt perspektiv åtminstone) fram till idag - så det är självklart att du kommer saknas. Får önska dig lycka till i framtiden, och hoppas inte att detta är det sista man hör från dig.

06/04 -12 00:06 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

"Typ liten zeldalek" kommer inte bli detsamma utan dig. :(

06/04 -12 07:21 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

Tack för allt jobb Kigsz! :)

06/04 -12 09:23 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Verkligen tråkigt att du lämnar sidan, du har varit en stor förebild för mig sedan min start under 2007...

Under de 6 månaderna vi jobbade tillsammans har jag även då sett upp till dig, då du var den som hade varit längst inom fuskdelen (om man bortser från din "avgång" under september 2009). Tänk, hela 7 år (?) har du jobbat med fusk och forumet (5 år), inte många som gör det - du är den enda änsålänge.

Lycka till och sköt om dig, Kigsz!

05/04 -22 13:37 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

Tack allesammans och ursäkta att det tog mig 10 år att svara er, men bättre sent än aldrig! Jag tar bara och tittar in här en liten kort stund idag, sen försvinner jag igen.

~ Kigsz ~

2002-2012


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar