Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Framtiden för fuska.nu

20/10 -13 00:09 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Så vad är framtiden för fuska.nu? Finns det någon framtids vision eller är sidan som alltid fast i tiden?

Loggar in då och då för att se ifall ni fått någon fart på sidan men det ser lika dött ut i forumet som alltid.



Wii U PS4 XBone PC

20/10 -13 13:18 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Hade gärna sett en framtid med fler spelnyheter, gärna haft ett par bestämda skribenter som skriver allting (som det ser ut just nu tar det cirka en dag innan en nyhet publiceras). Tror att fler och bättre nyheter skulle kunna få fler och aktivare medlemmar till sidan.

Dessutom tror jag, med tanke på forumets inaktivitet, att man ska försöka dra sig ifrån det. Istället skulle man kunna ha frågesektioner på varje spelsida där man kan ställa frågor och ha kommentarer på nyhetssidan istället för att använda forumet med mera.

Tyvärr känns inget av det möjligt idag, med tanke på den mängden utveckling som läggs på sidan och administrationens aktivitet (kolla bara när olika personer i administrationen senast var inloggade).

21/10 -13 18:07 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Det finns ju bara ett fåtal aktiva medlemmar kvar på sidan. Om vi hade varit fler hade nog sidan varit lite bättre. Det enda man kan göra åt saken egentligen är bara att försöka få hit fler folk.

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

02/11 -13 14:32 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

alltså det känns som att det är totalkört. det enda som skulle hjälpa är typ om fnu slutade handla om fusk

04/11 -13 16:36 Vicke

Vicke

51 XP 21 inlägg

Jag har varit borta i 2 år.
Nu är jag här igen och det är värre nu än vad det var då.
Rätt sorgligt måste jag säga, men vad kan man göra.


Kommer ihåg att det var frågor om när sidan skulle få sig en ansiktslyftning och hur folk "klagade" på att det var så inaktivt i forumet.

04/11 -13 22:58 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

HUR ska vi få in fler folk? Känns omöjligt.

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3

29/11 -13 11:40 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

FL-net har inte annonserat sidan på evigheter (gjordes väl senast 2005). Aktiviteten har dalat sen dess (med en spik i aktivitetsminskning då v5 infördes p.g.a. flertal problem med den versionen) utöver på sina egna sidor, som inte är särskilt aktiva i allmänhet heller. Se bara på Snicksnack, som nådde en så låg aktivitet att den lades ned.

Det är dock värt att påpeka att sidan fortfarande får en del medlemmar som inte är särskilt intresserade av själva communityn och bara är ute efter fusk i spel (eftersom "hypercommunities" är mycket vanligare nuförtiden, se Facebook m.m.) Ett problem som dykt upp på senare tid är däremot att vårat fuskarkiv inte längre är lika relevant, eftersom det inte kommer särskilt mycket nya fusk. Jag har funderat på att lösa denna metod på egen hand, men vet inte om det skulle leda någon vart.


Senast redigerat 29/11 -13 11:43

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

10/03 -22 21:51 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Goten_ssj3 skrev:
Fuska har ingen framtid. Skriv F för att för att visa respekt för Fuska.nu.


F

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

11/03 -22 08:01 Butcher

Butcher Forummoderator Spelmoderator

5430 XP 28 inlägg

Goten_ssj3 skrev:
Fuska har ingen framtid. Skriv F för att för att visa respekt för Fuska.nu.

F

22/03 -22 20:43 trickmaster

trickmaster

2956 XP 630 inlägg

Goten_ssj3 skrev:
Fuska har ingen framtid. Skriv F för att för att visa respekt för Fuska.nu.

F


Senast redigerat 22/03 -22 20:43

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar