Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Incest

09/07 -15 18:02 Unspoken

Unspoken

546 XP 61 inlägg

Vad tycker ni om ämnet? Sjukt eller okej? Man väljer väl inte vem man älskar?

Själv är jag öppen för det. Varför tillåta homoäktenskap men inte lite syskonkärlek?

(Självklart innefattar inte detta t.ex förhållande mellan målsman/barn pga maktgapet mellan de två parterna.)

10/07 -15 02:57 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Jadu.

Det huvudsakliga anledningen till varför incest inte är okej har att göra med att syskon som skaffar barn med varandra ofta får ungar som föds med fosterskador.

Att ha en relation mellan två syskon förutom det faktumet ser jag väl inte som något fel i sig. Märkligt ja men vem kan jag döma gällande det? Det är ju deras liv. Men som sagt så kvarstår ju faktumet att ifall det skulle bli barn i grytan skulle det kunna uppstå problem för barnet vilken är en risk man självklart ska försöka motverka.


Men då är ju frågan, ska folk som brukar/har brukat droger få skaffa barn? Ska folk som röker under graviditeten bli straffade med böter?

Wii U PS4 XBone PC

10/07 -15 19:39 brutus

brutus

4212 XP 446 inlägg

Jag vill se furry bli lagligt först, sen får vi se.

Byt klimat nu!

11/07 -15 20:59 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Är det olagligt att klä ut sig till ett djur?

Wii U PS4 XBone PC

12/07 -15 10:03 Markuz97

Markuz97

35946 XP 4200 inlägg

Jag håller med helt "Varför tillåta homoäktenskap men inte lite syskonkärlek?".

Personligen skulle jag absolut inte kunna tänkta mig att vara ihop med ett syskon. (Visserligen har jag bara en bror, hade kanske varit annorlunda om jag haft en syster...)
Att andra ingår i sådana förhållanden har jag dock inget emot. Det är precis som med homoäktenskap, det påverkar inte mig.

Medlem sedan version 4.

13/07 -15 18:01 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

Alltså i och med att det är så tabubelagt så är det väl inget som jag (precis som nästan alla andra) tycker känns sådär jätteokej. Framför allt då sex, likt Martin påpekade, kan leda till fosterskador. Ska jag försöka lägga fördomar åt sidan så är det väl inget fel egentligen att ha en relation med en släkting, så länge man kan hålla sig ifrån barnaveln. Personligen är det inget jag skulle ägna mig åt.

13/07 -15 19:43 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

MartinMilk skrev:
Är det olagligt att klä ut sig till ett djur?

Jag är också nyfiken på detta.

brutus förespråkar väl inte tidelag? D:


Senast redigerat 13/07 -15 21:52
27/12 -16 11:41 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sparris

Jag ser inget fel i det. Men har samtidigt svårt att se att jag själv skulle "utnyttja" det.

28/12 -16 01:16 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Älskar att detta är den 'hetaste' tråden på fuska.nu just nu.. Det har nog gått lite utför.

Wii U PS4 XBone PC

28/12 -16 11:34 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sparris

MartinMilk skrev:
Älskar att detta är den 'hetaste' tråden på fuska.nu just nu.. Det har nog gått lite utför.

Det var tyvärr länge sen det hände. Men finns allt några envisa personer kvar här ;)


OT Håller även med om att sålänge personerna är i någorlunda samma ålder.. eller i alla fall båda över 18.. så tycker inte jag det är några problem.

14/01 -17 05:13 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Har personligen aldrig sett något problem med det personligen, folk får väl älska vem de vill sålänge båda är med på det. Tycker dock att det fortfarande bör vara olagligt att skaffa barn (åtminstone biologiskt) i det sammanhanget.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

15/02 -22 21:11 zvensksoldat

zvensksoldat

10119 XP 141 inlägg

Jag känner en psykolog som säger att incest mellan syskon ofta förekommer om syskonen haft det extrem tufft, och kanske bara haft varandra under uppväxten.

My mom gave me a dollar and dropped me of at town!
xD

12/08 -22 17:12 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sparris

zvensksoldat skrev:
Jag känner en psykolog som säger att incest mellan syskon ofta förekommer om syskonen haft det extrem tufft, och kanske bara haft varandra under uppväxten.


Härligt att dra igång en mer än 5 år gammal tråd :P


Men det låter ganska logiskt ändå.. Hjärnan gör konstiga saker under och efter trauman..

12/09 -23 16:26 Yuriy19

Yuriy19

0 XP 4 inlägg

För att vara ärlig så förstår jag inte. Det finns mer än 8 miljarder människor i världen... Finns det verkligen inte tillräckligt med normala INTE släktingar?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar