Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Batman Arkham Knight

30/06 -15 17:38 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Spelet är som säkert många av er ute på PS4 Xbox One och PC. Har ni spelat det? Vad tycker ni om den senaste och förmodligen sista delen i Batman Arkham spelen?

Själv så köpte jag spelet på PS4, hade först tänkt köpa på PC men efter flertalet rapporteringar på diverse nyhetssidor att spelet inte fungerade så bra på det formatet ändrade jag mig snabbt och gick med PS4 versionen.

Spelet är fantastiskt bra enligt mig. När man spelar det förstår man verkligen varför det inte hade kunnat vara på de äldre konsolerna då grafiken är så enastående vacker. Världen känns mer levande än innan och allt är bara så groteskt vackert! Storyn är fenomenalt spännande.

Men mitt minus med spelet är att uppdragen kunde ibland kännas aningen repetitiva. Det var skjutscen efter skjutscen med batmobilen vilket kändes tråkigt, det var tråkigt att de inte hade kommit på fler roliga uppdrag med bilen. Annars så var det i princip samma stuk som i de andra delarna i serien men varför fixa något som inte är trasigt.. right?

Rent spontant skulle jag nog dela ut en 9a i betyg.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek



Wii U PS4 XBone PC

03/07 -15 00:09 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Detta spelet och Uncharted 4 är de största anledningarna till att jag funderar på att köpa en Ps4. Har hört att PC-porten var väldigt glitchigt och bara allmänt dåligt, så jag håller mig undan från den. Men jag är väldigt nyfiken och skulle mycket gärna vilja spela det. Har bara hört bra saker om det än så länge.

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

04/07 -15 02:14 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Det är på tiden att man skaffar en ny konsol nu. Det finns tillräckligt med bra spel ute nu och vem orkar sitta och pilla på sin gamla ps3 hela livet xD

Wii U PS4 XBone PC

14/07 -15 21:35 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

Värkar riktigt fett faktiskt. Jag blir lätt dumsnål och köper därför alldeles för sällan spel. Arkham Knight är stark kandidat till att bli nästa spel.

21/07 -15 03:43 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Man ska aldrig snåla när det gäller spel!!

Wii U PS4 XBone PC

23/07 -15 21:54 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

Jag antar att du har rätt. Dina ord ska eka i mitt huvud nästa gång jag känner det minsta tvivel.

29/07 -15 15:02 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

haha låter bra det! =)

Wii U PS4 XBone PC

09/05 -20 20:31 Xalloch

Xalloch

0 XP 3 inlägg

Coolt spel. Men det var få av dessa platser som tillhandahölls där. Om den öppna världen var större, skulle det vara coolt.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar