Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Sommarlov

Svara
09/06 -15 17:00 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

Nu närmar sig sommaren och alla som går i skolan får sommarlov, härligt!

När får ni sommarlov och vad är era planer för sommaren?

Själv får jag sommarlov nu på onsdag och planen för sommaren är väl att sommarjobba lite hos min mormor, åka longboard, vara med kompisar samt bara vara hemma och ta det lugnt (även programmera till Fuska.nu )



Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

09/06 -15 17:58 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Mitt sommarlov, kan man säga, att det börjar i morgon eftersom att min sista tentamen för denna period går just då. Sommaren kommer dock bestå av mycket programmering, men även andra trevligheter som animetittande, datorspelande, rock - och metalfestival, besök hos mig från några medlemmar på Fuska, och eventuellt, en veckas fiskesemester uppe i Norrland.


Senast redigerat 09/06 -15 18:02

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

09/06 -15 22:38 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Jag får två veckors semester från jobbet. Hoppas på mycket gaming, graffiti målande och fest. Kanske resa. venne rätt spontant blir det nog.

Wii U PS4 XBone PC

10/06 -15 09:45 Butcher

Butcher Forummoderator Spelmoderator

5430 XP 28 inlägg

För mig kommer sommaren bestå av jobb och återigen jobb.. tyvärr.
Har ingen semester att ta ut.


Senast redigerat 10/06 -15 09:45
10/06 -15 13:34 martinp

martinp

353 XP 149 inlägg

Yes, äntligen! Fick mitt lov idag. Äntligen kan man chilla till höst! :P

Ursprungligen medlem sedan 2009.

10/06 -15 16:07 Inzain

Inzain

2111 XP 169 inlägg

Jag får 4 veckors semester på lördag, jobbar alltså denna vecka ut!

Ska bli sjukt skönt med semester... Jag ska till Ullared den 26 juni och shoppa, även övernatta på hotellet som finns där.

Inzain

10/06 -15 17:34 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Har egentligen nästan inga planer över huvud taget. Men det är ändå rätt skönt. Kan vara kul och bara ta allt som det kommer med. Vet dock att jag ska på några konserter/festivaler.

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

11/06 -15 08:07 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Inzain skrev:
Jag får 4 veckors semester på lördag, jobbar alltså denna vecka ut!

Ska bli sjukt skönt med semester... Jag ska till Ullared den 26 juni och shoppa, även övernatta på hotellet som finns där.

bondlurk xD <3

Wii U PS4 XBone PC

11/06 -15 10:46 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

DarkMasters skrev:
Har egentligen nästan inga planer över huvud taget. Men det är ändå rätt skönt. Kan vara kul och bara ta allt som det kommer med. Vet dock att jag ska på några konserter/festivaler.


Vilka festivaler/konserter ska du till?

Fucking weebs...

11/06 -15 21:28 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

ninen2001 skrev:
Vilka festivaler/konserter ska du till?


Jag ska till Foo Fighters på Ullevi, med Ghost som förband (imorrn). Sen blir det Hollywood Undead på Gröna Lund. Ska antagligen också på Bråvalla på lördagen, måste bara kolla upp det först med lite folk :)
Sen är det inte heller bestämt, men förhoppningsvis ska jag se AC/DC i Oslo. Jag är i Norge samtidigt som de spelar där, så det borde man ju passa på att dra på!

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

13/06 -15 09:33 Markuz97

Markuz97

35946 XP 4200 inlägg

Fick Sommarlov i Måndags.
Ska Sommarjobba (Började den 10:e) och ska hålla på fram till 23:e. Sen ska jag antagligen åka till fjällen med familjen.
Och någon gång i Juli ska jag till Göteborg och träffa några kompisar jag brukar Spela Minecraft med.

Medlem sedan version 4.

13/06 -15 21:51 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

Jobb, jobb och åter jobb. Inget jag hänger läpp för dock då jag förmodligen ska plugga till hösten och behöver pengarna. Är tacksam att jag har ett jobb att gå till.

14/06 -15 00:26 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Yobbo skrev:
Jobb, jobb och åter jobb. Inget jag hänger läpp för dock då jag förmodligen ska plugga till hösten och behöver pengarna. Är tacksam att jag har ett jobb att gå till.

Bra attityd tycker jag :) Själv är jag lite lat av mig och pluggade aldrig efter gymnasiet, fått fasttjänst när jag jobbar nu så det har gått bra ändå. Ska dock söka plugg till hösten då lönen blir bättre.

Wii U PS4 XBone PC

14/06 -15 13:27 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

MartinMilk skrev:
Yobbo skrev:
Jobb, jobb och åter jobb. Inget jag hänger läpp för dock då jag förmodligen ska plugga till hösten och behöver pengarna. Är tacksam att jag har ett jobb att gå till.

Bra attityd tycker jag :) Själv är jag lite lat av mig och pluggade aldrig efter gymnasiet, fått fasttjänst när jag jobbar nu så det har gått bra ändå. Ska dock söka plugg till hösten då lönen blir bättre.

Ska man komma någonstans krävs ju bra attityd och lite jävlaranamma :)

Pluggade klart gymnasiet för ett år sedan men orkade inte plugga direkt efteråt. Utan studiemotivation kommer studierna ändå ingenvart. Tycker du gör rätt. Jobba tills dess att motivationen att studera infinner sig!

20/06 -15 21:35 Butcher

Butcher Forummoderator Spelmoderator

5430 XP 28 inlägg

DarkMasters skrev:
ninen2001 skrev:
Vilka festivaler/konserter ska du till?


Jag ska till Foo Fighters på Ullevi, med Ghost som förband (imorrn). Sen blir det Hollywood Undead på Gröna Lund. Ska antagligen också på Bråvalla på lördagen, måste bara kolla upp det först med lite folk :)
Sen är det inte heller bestämt, men förhoppningsvis ska jag se AC/DC i Oslo. Jag är i Norge samtidigt som de spelar där, så det borde man ju passa på att dra på!


Då åker du säkerligen igenom orten där ja jobbar å bor! (Y) 5 km från norge ;)

23/06 -15 09:59 martinp

martinp

353 XP 149 inlägg

Idag kommer Arkham Knight ut, då blir man fast ett tag!

Ursprungligen medlem sedan 2009.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar