Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Call of duty Wii

17/12 -13 21:26 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Hejsan! Hur många här spelar Cod på Wii/WiiU jag spelar för det mesta på Wii U. Blackops2/Ghost. Ifall ni vill kan ni lägga till mig på Miiverse @ MartinMilk.



Wii U PS4 XBone PC

25/05 -15 12:03 Inzain

Inzain

2111 XP 169 inlägg

Provade att spela Call of Duty 4 till Wii för många år sedan och det var nog det sämsta jag har spelat haha. Kan dock vara för att jag var van med Xbox 360 / One versionerna.

Inzain

25/05 -15 13:32 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Spelade CoD 5 på Wii också. Var väl helt okej för att vara till Wii. Nu spelar jag mest CoD på Wii U/PS4. Men har tröttnat ganska rejält på cod. Ska dock skaffa black ops 3 då jag älskade Black ops 2.

Wii U PS4 XBone PC

28/05 -23 01:29 Dold1941

Dold1941

25 XP 5 inlägg

God dag. Personligen har jag bara spelat csgo från shooters på sistone. Jag tittar också med jämna mellanrum på https://skin.club/community/sv/artiklar/ plattformen, med hjälp av vilken jag får de bästa skinnen för vapen i spelet. Det är mycket intressant.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar