Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Pappa tvingar sin son slå sönder sina spelkonsoler.

19/05 -15 17:54 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

En video som blivit väldigt uppmärksammad de senaste dagarna visar hur en pappa bestraffar sin son som fått underkänt i idrott. Pappan tvingar sin son att slå sönder sina spelkonsoler med en slägga samtidigt som han gråter och ber sin pappa om att inte behöva kvadda spelkonsolerna.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=quGSj...

Vad tycker ni användare? Gjorde pappan rätt eller fel genom den brutala bestraffningen?


Senast redigerat 19/05 -15 17:55

Wii U PS4 XBone PC

19/05 -15 17:57 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Min egna åsikt: Tycker det är hemskt. Det fanns många bättre alternativ pappan kunde ha gjort, te.x skänka bort konsolerna till folk som inte har råd eller att gömma dem så att sonen kunde få tillbaka de när betygen blivit bättre. Finns verkligen inte någon vettig förklaring till att filma och lägga upp på nätet heller. En tanke som slog mig om varför han ville publicera detta kan vara för att han någonstans fick dåligt samvete och ville få bekräftelse från andra som tyckte att hans usla beteende var bra. Hade detta varit i Sverige kan jag garantera att Soc hade satt ner foten. Hoppas liknande hände i det här fallet även fast det inte var här.


Senast redigerat 19/05 -15 17:58

Wii U PS4 XBone PC

19/05 -15 18:15 Markuz97

Markuz97

35946 XP 4200 inlägg

Kan inte annat en hoppas att det är fejk.
Om det mot förmodan är på riktigt så är det ta mig fan förjävligt! Hur fan kan man göra så mot ett barn?! Pappan måste ju vara helt sjuk i huvudet.

Han hade kunnat straffa sin son på något annat sätt. T.ex. ge honom spelförbud en tid och sedan hjälpt honom att få upp sitt betyg. För, på vilket sätt kommer det här hjälpa upp sonens betyg?

FY FAN!

Medlem sedan version 4.

20/05 -15 00:24 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Vet ej om det är fejk. Känns som att det skulle vara bättre gjort om så skulle vara fallet. Det här känns relativt äkta eftersom att de använder sig av första bästa potatistelefon.

Wii U PS4 XBone PC

08/01 -22 00:16 zvensksoldat

zvensksoldat

10119 XP 141 inlägg

Bättre att berätta för ungen att han måste fokusera mer på skolan, och komma överens om att han ska spela mindre.

My mom gave me a dollar and dropped me of at town!
xD


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar