Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Gammal användare som har lust att snacka?

Svara
04/01 -17 00:11 Lord_Mario

Lord_Mario

15225 XP 3271 inlägg

Ör sorgligt att se forumet så dött.

Snarkning snarkning och sova på natten.

24/02 -17 05:12 zvensksoldat

zvensksoldat

10119 XP 141 inlägg

Registrerade mig hösten 2004 då jag var 11 år gammal. Minns den dagen väldigt väl. Jag var sjuk och hemma från skolan. Jag pysslar lite med programmering, och spelintresset finns väl kvar, dock inte lika starkt som för. :)

My mom gave me a dollar and dropped me of at town!
xD

04/03 -17 02:49 lillelinus

lillelinus

4033 XP 9 inlägg

2006 joinade jag. Fina tider! Minns några av er. Antagligen minns ingen mig, var aktiv i Runescape krestarna för det mesta. Och klubben Downtown minns jag väldigt väl.

08/03 -19 15:50 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

lillelinus skrev:
2006 joinade jag. Fina tider! Minns några av er. Antagligen minns ingen mig, var aktiv i Runescape krestarna för det mesta. Och klubben Downtown minns jag väldigt väl.


Ah, gamla Downtown.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

05/11 -19 22:30 Toad

Toad

4116 XP 73 inlägg

Verkar som att jag fortfarande hamnar här av ren nyfikenhet, trevligt att \"super_mario_rollspel\"-klubben finns kvar...dock helt tomt. Men av någon anledning så blir man glad över att forumet finns kvar
Har alltid varit kul att hänga på detta forum, inte för man varit värst aktiv...men man har ändå följt utvecklingen.
Dock så är forum-tiden förbi, har någon koll på vad som hände med NF?

____
|¤¤|
*^*


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar