Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fuska.nu minnen

Svara
27/04 -14 08:38 zvensksoldat

zvensksoldat

10119 XP 141 inlägg

Minns vilket driv man hade för att få mer XP.

My mom gave me a dollar and dropped me of at town!
xD

06/05 -14 23:13 Lord_Mario

Lord_Mario

15225 XP 3271 inlägg

XP vad är det?

Snarkning snarkning och sova på natten.

07/05 -14 12:34 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Brukade besöka LM's profil bara för att se Rise of the Mushroom kingdom för många år sedan :^)

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

18/05 -14 00:02 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Gjorde mitt första konto 2005 om jag minns rätt. Det var till största del pga att jag var fast på Majoras Mask och ända sen dess har jag droppat förbi fram och tillbaka.

Minnen... Jadu, det finns många det. Minns att jag blev moderator på en rätt populär klubb, men minnet sviker mig när det gäller namnet på klubben. Kan det vart "Hyrule"? I vilket fall, jag var mycket aktiv där, rollspel, guider med mera.

Sen får vi ju inte glömma hur manisk man var för att visa upp sin underbara press samt sin XP! Good times, good times :D

What can i say i´m a bad man.

19/09 -14 11:08 _Zero_

_Zero_

781 XP 3 inlägg

Haha har inte varit inne här på säkert 8 år.. Skapade detta konto 2004 och var bara 13 bast då, ganska så kul att sitta och läsa igenom allt man har skickat in ;D

=)
=D
=P

06/10 -14 00:48 Lord_Mario

Lord_Mario

15225 XP 3271 inlägg

Mal_ganis skrev:
Brukade besöka LM's profil bara för att se Rise of the Mushroom kingdom för många år sedan :^)

Bästa presentationen, länkade min favoritklipp på internet.

Har den presentationen sparad i ett textdokument någonstans i min dator. Vilket minne,

Snarkning snarkning och sova på natten.

10/10 -14 19:55 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Fuska.nu :) att jag ens kom ihåg mitt lösenord! Jag kanske inte har varit här i 10 år men nog länge för att kalla mig en minilegend. Man har ju sina minnen, de sköna klubbarna, de sköna medlemmarna och såklart wii_love_wii eller vad klubben hette :). 

Aja jag är väldigt inaktiv nowadays och kommer nog vara det. Roligt att se er.

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar