Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Erat favorit NFS spel?

08/09 -14 18:21 Markuz97

Markuz97

35946 XP 4200 inlägg

Vilket är erat favorit Need for speed spel? Under åren har det kommit ut en del, så det kan ju vara kul att veta vilket folket gillar bäst.

Min personliga favorit är "Most Wanted"(2005)
Är inte många spel jag har spelat så mycket som just Most wanted. Trots att det är nästan 9 år sedan spelet så håller det.

Grafiken
Bilarna
Spelkänslan
Storyn

Spelet är underbart rent ut sagt. Jag har inte spelat alla NFS spel. Dom jag har spelat är följande:

Underground
Underground 2 (Näst bästa enligt mig.)
Most wanted (Både 2005 & 2012)
Carbon
Pro street
Undercover
Hot prosuit (2010, wii versionen.)
Rivals

Tillbaka till fråga: Vilket är ditt NFS spel?


Senast redigerat 24/11 -14 12:27

Medlem sedan version 4.

08/09 -14 20:41 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Du skämta inte om att du skulle bli mer aktiv haha!

OnT: NFS dog en längre tid för mig efter Pro Street så slutade följa den serien ända tills Undercover släpptes, köpte det, och blev besviken. Har sedan dess inte köpt ett NFS och chansen är nog att jag inte kommer göra det i framtiden heller, speciellt med tanke på hållet spelindustrin är påväg.

Mina favoriter måste vara Most Wanted(2005 ofc) och Carbon. Båda spelen gör ett ytterst bra jobb med streetracing delen och leverar högt tempo perfekt blandat med en vrålande motor. Skulle lätt kunna köra om båda spelen vilken dag som helst!

What can i say i´m a bad man.

18/09 -14 14:06 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Har inte spelat allt för många, men Most Wanted U till Wii U var riktigt jäkla bra enligt mig. Har börjat spela Rivals på PS4 lite smått och ja.. Most Wanted U är fortfarande bättre enligt mig :)

Wii U PS4 XBone PC


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar