Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Skate 4 är annonserat och behöver er hjälp!

13/01 -14 20:38 TheFenderPla

TheFenderPla

117 XP 35 inlägg

Hej! Älskar du skate spel? Då har jag väldigt goda nyheter till er alla. Själv har jag växt upp med skateboard spel, och nu har äntligen Skate 4 blivit annonserat som ett projekt på kickstarter. Det kommer släppas till PC, Mac, Xbox 360, Xbox One, PS3 och PS4. Skate 4 kommer inkludera massvis av nya features. Dock är det ej EA som håller igång detta projekt. Det är fans! Vi som håller igång projektet (jag, en från Machinima, alla som donerar pengar till projektet samt några från Blackbox) vill självklart att spelet ska göras och därmed ska projektet samla in 500k dollar. Tyvärr är det dock ej så många som upptäckt detta projekt än och därför är det delvis mitt jobb att sprida detta projekt.

Om ni skulle donera till detta projekt skulle vi vara otroligt tacksamma. Vi måste sprida dessa nyheter till världen genom sociala medier som YouTube. Fler behöver veta om Skate 4D projektet. Här nedanför följer länkarna samt mer information om spelet. Jag och alla andra Skate fans vore som sagt väldigt tacksamma om no kunde antingen sprida detta projekt och/eller donera lite pengar till det.
Om ni vill fråga något ytterligare så är det bara att kontakta mig. Hoppas ni donerar :)

Projektet: http://www.kickstarter.com/projects/91147663...
Min YouTube video om projektet: http://www.youtube.com/watch?v=_BRRbaWcvNU



What are we gonna do about the world?

13/01 -14 21:20 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Skojar du? Tror du att de kan köpa licensen från EA och sedan skapa spelet med bara ½ miljon dollar? Kickstarters som fått in mer pengar har inte ens lyckats betala sina devs med den summan.

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

01/02 -14 17:53 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Det här är nog det mest naiva jag läst i hela mitt liv.

*


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar