Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Nintendo

02/11 -13 12:49 Nisse2000

Nisse2000

385 XP 70 inlägg

Nyligen släppte nintendo en teaser trailer på det kommande 3ds spelet "Mario Party: island tour". Enligt mig känns det som att nintendo spottar ut nya, halvbra titlar varannan vecka. 3ds har funnits i ungefär två år och redan så här många spel i super mario serien finns, eller ska komma:

-Mario Party Island Tour
-Mario & Luigi: Dream Team
-Paper Mario: Sticker Star
-New Super Mario Bros. 2
-Mario Tennis Open
-Mario Kart 7
-Super Mario 3D Land
-Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games
-Mario Golf: World Tour

Jag säger inte att alla dessa spel är halvbra, men vissa är långt ifrän perfekta. De enda hyfsat bra av dessa spel enligt mig är Super Mario 3D Land och möjligtvis Mario Kart 7. Nintendo borde lägga ner mer tid på ett spel istället för att tvångssläppa nya spel hela tiden.

03/11 -13 19:06 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Vill gärna nämna att de titlar du nämnt inte är "tvångssläppta" utan snarare utgivna till 3ds. Kanske ska ta och göra lite research innan du spyr ut skit du inte vet något om?

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

03/11 -13 20:39 Nisse2000

Nisse2000

385 XP 70 inlägg

Mal_ganis skrev:
Vill gärna nämna att de titlar du nämnt inte är "tvångssläppta" utan snarare utgivna till 3ds. Kanske ska ta och göra lite research innan du spyr ut skit du inte vet något om?


HAHAHAH XD

04/11 -13 07:14 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Kvalitén på nintendos spel är i regel alltid näst intill perfekt. Tycker att det är fantastiskt att de gör så många spel till 3DS. Däremot tycker jag att dom borde ta en paus och fokusera på Wii U istället. Fast den konsolen verkar inte vara en sån hög prioritering just nu.

Wii U PS4 XBone PC


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar