Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



HD PVR 2 Gaming edition 1080p hjälp!

01/09 -13 14:08 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Min Hd pvr visar bara 720x576? Jag har kopplat in allt rätt och dubbelkollat. Kollat på inställningarna på ps3:et och kan inte ändra där heller. Vad ska jag göra?



3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

01/09 -13 15:40 MrSniffe

MrSniffe

172 XP 32 inlägg

Har inte någon aning om vad det kan vara. Själv äger jag ingen HDPVR, kanske finns inställningar att ändra? :)

01/09 -13 17:59 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

TVn? Måste vara någon inställning på PVRen.

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3

02/09 -13 11:25 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Jag antar att du redan har det men vill bara vara helt säker... Har du en full HDTV som stödjer 1080p? Om inte så kan det nog vara en fördel att skaffa.

Annars så kan det vara, som tidigare inlägg nämnt, någon inställning på PVRen. Uppdatera mjukvaran om du inte redan gjort det. Har för mig att Hauppauge har en egen sida och du bör hitta någon form av support på deras hemsida.

Såg nåt tips om att man skulle stänga av sitt PS3, sen hålla nere start knappen på konsollen ända tills det kommer 2 beep ljud. Kan vara värt ett försök.

Lycka till!

What can i say i´m a bad man.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar