Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vilken YouTuber förtjänar att ha flest subscribers?

18/08 -13 05:47 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

Hej!

Tänkte först skriva detta i spelnyheten angående det att PewDiePie nu har flest subscribers på YouTube men insåg att det faktiskt är ett ämne fler kanske vill diskutera.

Så enligt er, vilken YouTuber tycker ni är bra och förtjänar att ha flest subscribers? Gärna en liten motivering varför också.

Ni måste inte specifikt tycka att en YouTuber ska vara störst men kanske att den var större eller bara det faktum att ni gillar YouTubern mycket.

Själv anser jag att kanalen RoosterTeeth borde vara störst på YouTube. RoosterTeeth är ett större nätverk likt Polaris. (tidigare The Game Station) Jag gillar Achievement Hunter från RoosterTeeth extremt mycket och anser att kanalen i alla fall förtjänar mer uppmärksamhet. Achievement Hunter består huvudsakligen av 6 personer men det finns fler medlemmar som inte syns lika ofta. De kör spel som GTA IV, Trials Evolution, Minecraft och mycket mer. Det som är lite mer speciellt med denna kanal är att alla spel de kör körs på Xbox 360.



Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

18/08 -13 10:18 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Det är väl ganska uppenbart att den youtuber som ger ut material som uppskattas mest ska belönas på samma sätt? Det är som att säga "vad är bästa tv-programmet?" eller "Vilket företag är bäst?"

Vare sig det är Microsoft som gör storsäljare eller Tv4 som sänder VM-spelen så är det alltid någon som säger att "Sony är fortfarande bättre" eller "SVT borde få sända istället".

Så vad fan spelar det för roll vem som tjänar mest eller vem som har störst fanbase? Tycker det är ett otroligt barnsligt jantelags-resonemang som ni håller på med, självklart är framgång inte oförtjänt, ännu mindre långvarig sådan.

Det finns ingen som har öppnat sitt företag/youtube kanal och har fått direkt framgång. Alla började på ruta ett, alla jobbade upp sig till dit de tagit sig nu, vad fan är problemet? Om folk vill köpa en bil och en försäljare bara säljer motorcyklar så är det väl självklart att kunderna vänder sig till någon som faktiskt säljer bilar. På samma sätt kanske folk tycker om att se en komiker såsom Pewdiepie för att det är så otroligt barnsligt att det ger en paus från din skall-alltid-vara-vuxen vardag.

Orkar inte med tjafset, det spelar ingen som helst roll för mig eller mitt liv vem som är youtuber numero uno. Om det har en sådan stor betydelse för dig som tittare så föreslår jag att du växer upp, skaffar ett jobb och omsluter den värld som kallas verklighet.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

18/08 -13 10:44 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Känns som att tråden handlar mer om att diskutera vilka kanaler man gillar än att gnälla över att PDP är etta :/

Jag skulle själv inte ha något emot om MasaoHF hade några fler subbar, även om han inte laddat upp något på jättelänge.


Senast redigerat 18/08 -13 10:45
24/08 -13 10:28 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Mal_ganis skrev:
Orkar inte med tjafset, det spelar ingen som helst roll för mig eller mitt liv vem som är youtuber numero uno. Om det har en sådan stor betydelse för dig som tittare så föreslår jag att du växer upp, skaffar ett jobb och omsluter den värld som kallas verklighet.


Det han skrev ^

What can i say i´m a bad man.

24/08 -13 22:37 TheFenderPla

TheFenderPla

117 XP 35 inlägg

http://www.youtube.com/icebears4ever

Förtjänar att ha mest

What are we gonna do about the world?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar