Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Dumma saker ingen bryr sig om

28/02 -13 21:30 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Varför måste det vara 18+ på varje ställe som Axwell ska spela på? :(

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

28/02 -13 22:37 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

http://www.youtube.com/watch?feature=player_...

Det där skrattet är bland det vackraste jag hört på youtube.

01/03 -13 02:04 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

mygeneration skrev:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=SvIR8xSeBuc#t=794s

Det där skrattet är bland det vackraste jag hört på youtube.

Dessa skratt är dock bättre :D
http://www.youtube.com/watch?v=pvZWyDnvtaY&a...
http://youtu.be/VCZF3GYqqKg?t=21m20s

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

06/03 -13 14:01 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

Jag har nu loggat in 666 gånger.

08/03 -13 19:17 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

En sak som hände imorse:
När jag gick på bussen var det nästan helt tomt. Redan vid nästa hållplats blev det fullt. Men jag flyttade inte på min väska och lät inga som gick förbi sitta brevid mig för att jag såg en good-looking tjej som går i parallell klassen. Fick ögonkontakt med henne och "dirigera" henne till platsen brevid mig med ögonen. Tänkte faktiskt på ett liknande scenario strax innan jag såg henne.

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

10/03 -13 11:12 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

DarknessSky skrev:
Varför måste det vara 18+ på varje ställe som Axwell ska spela på? :(

Klaga inte, 20+ för att se Zedd... fan är grejen med att vara 18, åh :x

10/03 -13 11:28 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Just det, kom hem från Ghana i onsdags. Mina föräldrar trodde resan skulle ha påverkat mig och gjort mig mer ödmjuk, tacksam etc etc men istället klagar de mer än NÅGONSIN. Självklart bevittnade jag både positiva och negativa saker med landet och jag är tacksam över hur bra ställt jag har det, MEN på vissa plan tycker jag att Ghana är bättre än Sverige. Vilket fick mina föräldrar att gå i taket... kind of. Jag har i alla fall fått större insikt i vad jag vill och hur min framtid ska se ut. Jag skulle definitivt göra om resan, och då stanna betydligt längre. Under tre veckor har man fortfarande så mycket mer att uppleva och det känns trist att lämna ett land man precis börjat få kännedom om och faktiskt börjat trivas i. MEN anyhow. Ghana, och säkert Afrika överlag, är så otroligt öppna och välkomnande. Människorna är hjälpsamma, generösa och varma (och inte tala om klimatet). Och kulturen... jag längtade inte hem en sekund. Jag tror inte jag hör hemma i Sverige tbh. Även om det var rätt soft att komma hem och känna frisk luft och slippa bli raggad på. Vet inte vad det är för fel, men jag lever inte på vintern. Tål knappt kylan heller, smörjer in ansiktet med idomin ca 10 gånger per dag. Visst, jag är väl en bortskämd snorunge, men jag vill inte bo här. Det här samhället tvingar fram de värsta sidorna ur mig, fokuserar på saker som är så otroligt onödiga och och obetydliga. Jag mår illa över hur ytlig jag själv kan vara. Vi är verkligen omedvetna om hur mycket vi klarar oss bättre utan. Jag vill egentligen radera min facebook men jag kan inte, för jag är på flera sätt beroende av den. Skola, vänner, planering av evenemang osv. Alltså fred ut men jag orkar inte med detta.

16/03 -13 18:20 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mackan98

jag vet vad klockan är!!!

26/03 -13 09:00 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

Jag hade en konstig dröm senaste natten...

Jag kommer inte ihåg så mycket men det jag kommer ihåg var att Thom Yorke hade en youtube-kanal där han gjorde lets-plays på spel som bl.a Sonic 06, Minecraft(wtf) och Happy Wheels...

Den var rolig.

21/04 -13 23:20 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

Det fanns mycket gott på Lakritsfestivalen.

18/05 -13 20:55 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Jag hade egentligen hoppats på att det skulle börja åska idag, men det gjorde det inte. Åskan var i närheten men kom aldrig hit. Jag älskar hur det blir i luften efter åska.

21/07 -13 01:02 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mackan98

jag har ett liv...

21/07 -13 01:05 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mackan98

ShinyLucario skrev:
En sak som hände imorse:
När jag gick på bussen var det nästan helt tomt. Redan vid nästa hållplats blev det fullt. Men jag flyttade inte på min väska och lät inga som gick förbi sitta brevid mig för att jag såg en good-looking tjej som går i parallell klassen. Fick ögonkontakt med henne och "dirigera" henne till platsen brevid mig med ögonen. Tänkte faktiskt på ett liknande scenario strax innan jag såg henne. 


JAG BRYR MIG!!! Säker på att det inte var en dröm? jag hade en liknande dröm men vid hållplatsen efter den hon klev på gick alla ut och det hettade till i bussen så vi tog av oss kläderna och hade sex.

23/07 -13 20:00 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mackan98

jag är fast i "friendzone" HJÄLP!!!

23/07 -13 23:59 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

mackan98 skrev:
ShinyLucario skrev:
En sak som hände imorse:
När jag gick på bussen var det nästan helt tomt. Redan vid nästa hållplats blev det fullt. Men jag flyttade inte på min väska och lät inga som gick förbi sitta brevid mig för att jag såg en good-looking tjej som går i parallell klassen. Fick ögonkontakt med henne och "dirigera" henne till platsen brevid mig med ögonen. Tänkte faktiskt på ett liknande scenario strax innan jag såg henne. 


JAG BRYR MIG!!! Säker på att det inte var en dröm? jag hade en liknande dröm men vid hållplatsen efter den hon klev på gick alla ut och det hettade till i bussen så vi tog av oss kläderna och hade sex.

Ingen dröm. Skillnaden mellan dig och mig.. Jag gör saker du drömmer om.. Förutom det sista från din nämnda dröm.

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar