Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Black ops 2 värt att köpa?

08/07 -13 15:36 swedespartan

swedespartan

2160 XP 350 inlägg

Som topic lyder, är det? Gärna med motivering.
Är mest intresserad av multiplayern, zombies och campaign spelar mindre roll.

08/07 -13 16:10 gin

gin

1068 XP 1 inlägg

japp

hej jag är en grabb.
jag är bäst.
JAG GILAR

08/07 -13 16:30 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Om du anser att 350kr är dyrt nog för att fråga "är det värt att köpa för jag vet inte om jag tycker om cod spel" så tror jag inte att du behöver ett bra spel, du behöver ett jobb.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

08/07 -13 17:16 swedespartan

swedespartan

2160 XP 350 inlägg

Mal_ganis skrev:
Om du anser att 350kr är dyrt nog för att fråga är det värt att köpa för jag vet inte om jag tycker om cod spel så tror jag inte att du behöver ett bra spel, du behöver ett jobb.

Nu syftade jag ju inte på priset utan speluplevelsen.


Jag har inte spelat de nyaste cod spelen och skulle vilja höra en ärlig åsikt av en rutinerad cod spelare.
Ni som inte spelar någonting utan bara använder fuska.nu som en klagomålsblankett undanbedes.

gin skrev:
japp

Tack, nu blir det ett köp.

08/07 -13 18:28 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Om du är ute efter Zombies och 500 spänn extra till zombie mappacks så är det värt det. Men om du däremot är ute efter multiplayer så köp mw3 eller mw2, de är bra multiplayerspel. Eller så väntar du till ghosts!


Senast redigerat 08/07 -13 18:29

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

12/07 -13 01:20 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

Nej, serien går bara neråt. Activision har kört skiten till botten. Jag hade mycket hopp inför Black Ops 2, men det var verkligen falska löften av Treyarch. Därför vågar jag inte skaffa samma hopp för Ghosts och kommer antagligen överge serien. //CoD Veteran, signing off.

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3

13/07 -13 01:41 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Beror väl lite på till vilken konsol. Spelet är kul och det bästa i serien enligt mig. Är inget större fan av cod dock men om man äger ett Wii U så är det ett extremt tunt utbud på vettiga fps spel.

Wii U PS4 XBone PC

16/07 -13 21:01 swedespartan

swedespartan

2160 XP 350 inlägg

Någon som kan uttala sig om  "migrating hosts" fenomenet?

03/09 -13 10:16 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen SoulHunter

swedespartan skrev:
Någon som kan uttala sig om  "migrating hosts" fenomenet?


När "Migrating hosts"kommer så stannar spelet.. Det kommer bara upp en ruta med alla spelare på samt en text där det just står "Migrating host" på. Mestadels så startar spelet igen där man slutade, det kan även hända att man inte hittar nån bra "host" så allt bara stängts ner o alla hamnar i Multiplayer Menyn.

"Migrating hosts" är den spelare som är tillfällig Host för den servern. När den spelaren lämnar Spelet så kommer "Migrating host" rutan upp och en annan spelare "blir" host för serven. Hosten är den spelare som "hostar" den servern.


Senast redigerat 03/09 -13 10:25

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar