Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Skype kontakter borta

25/04 -13 18:00 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Har precis fått en ny dator när jag skulle logga in på skype så har jag 3 kontakter online och så har de valt ut 10st kontakter som jag kan adda men när jag går in på skype via mobilen har jag 33st online och massa andra som är offline. Hur får jag in alla konton till datan?



Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

25/04 -13 18:49 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

http://lmgtfy.com/?q=new+computer+no+...


Senast redigerat 25/04 -13 18:49

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

26/04 -13 10:58 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Annat -> Programvara

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

26/04 -13 15:37 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

gosseN skrev:
Har precis fått en ny dator när jag skulle logga in på skype så har jag 3 kontakter online och så har de valt ut 10st kontakter som jag kan adda men när jag går in på skype via mobilen har jag 33st online och massa andra som är offline. Hur får jag in alla konton till datan?

Jag tror att om du inte har varit inloggad samtidigt som någon av dina kontakter någon gång (med den nya dator) så vet datorn inte om att du har de kontakterna. Det är dock bara en sorts teori, det brukar bli så om någon typ byter avatar i alla fall.

26/04 -13 18:48 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Om så var fallet skulle jag inte ha samma antal kontakter på min bärbara samt två stationära datorer vilket jag har.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar