Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



"Supporter" äntrade planen under Sverige - Argentina

07/02 -13 21:14 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

En s.k "supporter" tog sin på planen i mötet mellan Sverige - Argentina igår på Friends Arena, och tog sig ända fram till Messi som fick både en kram och en mysig puss på huvudet. Tankar kring detta? Själv har jag inte så mycket att säga mer än att det inte får ske.

http://www.expressen.se/sport/sprang-fram-ti...



7 år på fuska.nu

07/02 -13 23:04 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Det var inte Jimmy Jump, va?

Jag är kluven i frågan. Jag älskar fotboll och tycker att man ska ägna sig åt sporten och ingenting annat på planen. Men samtidigt vill jag inte gripas av moralpanik...jag menar lite festligt kan det väl vara ibland. Ibland!

Sedan kan man väl konstatera att en inhoppare (och då inte av Arshavin 2013-typen, hehe) inte ska hinna komma så långt innan han åker fast. Vad hade hänt om han hade onda uppsåt? Om han hade haft en kniv i handen?

De eller dem?

07/02 -13 23:43 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Supportrar kan bråka med supportrar, ge fan i spelarna.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

08/02 -13 01:20 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Tycker det inte är ok att han lyckades komma in på plan, men han visade att han inte hade något ont motiv bakom sitt intrång och han slogs inte eller sprang ifrån väktarna vilket var väldigt bra. Det enda som man kan ifrågasätta är hans val av idol, kanske borde välja en människa med någon sorts moralisk kompass som idol nästa gång.

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

08/02 -13 12:53 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Nonzi skrev:
Det enda som man kan ifrågasätta är hans val av idol, kanske borde välja en människa med någon sorts moralisk kompass som idol nästa gång.

Ja, eller att åtminstone välja någon som man kan se upp till. (no pun intended)

08/02 -13 20:43 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Frisko skrev:
Det var inte Jimmy Jump, va?

Nej, personen ifråga ska vara en svensk man ifrån Norrköping. Han är förövrigt multikriminell, och har dessutom tagit sig fram till Ronaldinho en gång på Råsunda, så de borde haft bättre koll på liraren.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbol...


Knewt skrev:
Nonzi skrev:
Det enda som man kan ifrågasätta är hans val av idol, kanske borde välja en människa med någon sorts moralisk kompass som idol nästa gång.

Ja, eller att åtminstone välja någon som man kan se upp till. (no pun intended)

Ba-dum-tss.


Senast redigerat 08/02 -13 20:43

7 år på fuska.nu


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar