Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



League of legends

14/01 -13 15:13 oskarh01

oskarh01

831 XP 85 inlägg

League of legends är ett MMO spel som liknar DotA, det går ut på att man ska förstöra alla torn i sin "lane" och förstöra en inhibitory så att man sedan kan förstöra fiendens bas. Det är enligt min åsikt det bästa MMO spelet för tillfället. Det är lite lättare än HoN och jag tror det är svårare än DotA. Jag rekommenderar det här spelet till persone mellan 9 och      17. Om ni vill registrera kommer det länk här: Länk borttagen

Om du kommer till 5/10 får jag ett pris,så snälla hjälp mej 10 pers lvl 10 snälla


Senast redigerat 14/01 -13 16:18

om du gillar pokemon B/W/Platinum och vill ha en pokemon skicka ett pm med:4 attacker,abilty,pokemon,level,held item m.m OBS:kan ej fixa stats

14/01 -13 16:18 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

Reklam och referral-länkar är inte tillåtet på Fuska.nu

Ditt inlägg är en början till en recension, läs riktlinjerna för recensioner och då kan du ladda upp en recension till detta spel här


Senast redigerat 14/01 -13 21:36

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.


Svara

Denna tråd är låst och man kan inte längre skriva inlägg i tråden.

Hoppa till forum

Trådar