Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



YouTube

Svara
06/01 -13 13:46 swedespartan

swedespartan

2160 XP 350 inlägg

Forza skrev:
bla bla

Nej nej att göra youtube videos är mer än en hobby, det är en livsstil.
Man måste alltid prestera på top och det gäller att konstant producera mästerverk som skall hålla igenom generationer!
Man måste hela tiden bolla med idéer, snart har man inte tid till sin utbildning och det är bara en tidsfråga innan ditt privatliv ryker det med.
Det här med youtube är ingen barnlek, det är psykiskt jobbigt och jag känner till flera fall som har slutat olyckligt...
Ni ungdomar kanske tror att det bara är att starta pvren och kötta på lite, och sedan klippa ihop det?
Nej nej, man måste hitta icke copyrightad musik och man måste fixa tillstånd från infinityward m.m så att du kan tjäna skattefria pengar på deras produkt.
Ni är unga personer, gör något vettigt med erat liv istället för att ge er in på denna vansinniga marknad!

06/01 -13 13:57 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Pudkip skrev:
ninen2001 skrev:
MartinMilk skrev:
ninen2001 skrev:
Det är helt gratis att göra videor och ladda upp dom på Youtube. Det du behöver för att spela in är bara en t.ex HDPVR (som jag rekommenderar) och kostar runt 1000kr. Och ett redigeringsprogram som kan kosta olika beroende på vilket det är

och vem fan betalar för ett redigerings program?


Det är en bra fråga. Men vill du göra bättre videoklipp så får man köpa eller ladda ner ett bättre


Crack =P


Med ladda ner så menade jag crack

Fucking weebs...

07/01 -13 00:30 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

MartinMilk skrev:
ninen2001 skrev:
Det är helt gratis att göra videor och ladda upp dom på Youtube. Det du behöver för att spela in är bara en t.ex HDPVR (som jag rekommenderar) och kostar runt 1000kr. Och ett redigeringsprogram som kan kosta olika beroende på vilket det är

och vem fan betalar för ett redigerings program?

Vuxna som har ett jobb och pengar.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

07/01 -13 10:38 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen daniel79

Okej tack så väldigt mycket för alla skitbra svar !!!:-)

07/01 -13 18:32 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Men lägg upp grejer ändå, du måste inte sponsras av nåt om du inte vill. Det enda som händer är att du fastnar på 1-5 prenumeranter och -1000 views =/

10/01 -13 17:59 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Mal_ganis skrev:
MartinMilk skrev:
ninen2001 skrev:
Det är helt gratis att göra videor och ladda upp dom på Youtube. Det du behöver för att spela in är bara en t.ex HDPVR (som jag rekommenderar) och kostar runt 1000kr. Och ett redigeringsprogram som kan kosta olika beroende på vilket det är

och vem fan betalar för ett redigerings program?

Vuxna som har ett jobb och pengar.

Min Pappa gjorde det,så att dom som gjorde det får pengar ooch kan göra det bättre...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar