Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fråga om individuella val på gymnasiumet

24/11 -12 12:03 xelander

xelander

6668 XP 176 inlägg

Tjena, jag är en kille på 16 bast som går första året på Teknikprogrammet i Norrköping, och jag undrar till dom som vet mera om just individuella valen.
Jag trodde jag hade koll på ungefär vad det var, det fanns några ämnen du kunde välja och studera, och sånt. Men det gjorde mig lite förvirrad när min kompis vän som går på andra året snackade med oss och jag fick veta att han hade teckenspråk som individuellt val.
Finns det någon gräns eller lista för vad det finns för individuella val? För denna person har detta val för ingen speciell anledning(Ingen han känner är döv eller stum eller något sånt).

Kortfattat: Vad kan man egentligen välja för individuella val under gymnasiet?



Citera för svar!

24/11 -12 13:16 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Det är olika för varje skola. Du kommer få höra från lärarna, om du vill veta tidigare så borde du kunna fråga SYV.

24/11 -12 14:47 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Det finns en lista. Besök din SYV för att ta reda på vilka som är tillgängliga för ditt program.

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar