Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Klubbar

19/11 -12 22:21 Inzain

Inzain

2111 XP 169 inlägg

Godmorgon grabbar!

En sak som jag skulle vilja att nästan tas bort helt är kkubbarna. Inte en enda liten kotte skriver i klubbar i dagens läge.
Kan poängtera att alla klubbar som var senast skapta ligger på topplistan och för att komma in på topplistan behövs det 2 medlemmar.

Kul, förr hade jag en klubb som hette Nintendo_Gamers vilket hade nära 300 medlemmar, men ändå inte fanns med på klubblistan. Då var det verkligen en fajt med att komma upp på klubbtopplistorna. Kommer även ihåg när Games och Fuskisar slogs om andra platsen.

MINNEN. :>



Inzain

19/11 -12 22:30 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Det är aktivt i klubbar; tror faktiskt de är aktivare än vanliga forumet. Jag har däremot inte tillgång till alltför många klubbforum så kan inte bekräfta något. Däremot så ser man på onlinelistan att många fler är inne på "Visa klubbtråd" än att vara i forumet. Jag tror även det är framförallt alla rollspelsklubbar som lockar, och det man kanske borde fundera på är att göra klubbarna mer anpassade för just rollspel.

Känns ganska självklart att något är fel med klubbarna med tanke på hur få det faktiskt finns (i jämförelse med tidigare). Tvivlar på att det bara är Fuska.nus minskning i aktivitet som kan bero på det.

20/11 -12 00:07 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Det finns flera aktiva klubbar som det skrivs aktivt i precis som Tnc sade.  Jag kan även bekräfta att det är rollspelsklubbarna som är aktivast i dagsläget.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

25/11 -12 20:02 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Det är som att du inte ens vet om alla screencaps jag postar.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar