Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Hjälp, jag är på G med en muslim

05/11 -12 17:11 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Housecat

Det låter kanske rasistiskt eller så, men det är det verkligen inte
Nu är det så att jag, som är halvt svensk och kristen samt uppväxt i kristen familj har blivit kär och är på G med en muslim som känner likadant för mig. Det låter ju inte så dumt, eller hur? Men, hennes familj stöder det inte kan jag säg er, varken nån av hennes bröder, mor eller far.
Mina föräldrar ser också lite konstigt på det men stödjer mig ändå, och jag har inte en aning om hur jag ska göra, har försökt att prata med hennes bror och far, men de tycker inte om mig helt enkelt. Vad ska jag göra? :/

05/11 -12 17:27 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Låtsas bli en muslim du med och gå undecover.

Känns lite lustigt att du själv är orolig att bli sedd som rasist när hennes familj beter sig sådär.

05/11 -12 17:51 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

Följ peni... hjärtat! och se den du älskar bli stenad till döds... ush så stört de är!

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.

05/11 -12 18:05 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Prata inte med hennes bröder. De är praktiskt taget där för att skydda henne och det är nog inte bara för att du är svensk, antagligen mest för att du är en kille.

Om du på något sätt vill nå någon framgång så är det fadern du måste få över på din sida. Gör det och du har fritt fram. Ödsla inte tid på hennes bröder där du antagligen inte kommer få någon framgång.

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

05/11 -12 18:06 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg


Mina föräldrar ser också lite konstigt på det


Vad är det dem ser konstigt på?

Jobbigt läge, men om jag vore du skulle jag fortsätta göra mitt bästa med att få kontakt med familjen. Kanske du ska prova lite mera via mamman? Mödrar brukar oftast vara lite mer mildare. Annars skulle jag prova gå in diskret. Var inte tjatig eller jobbig, utan försök bara komma de alla närmare mer och mer med tiden, så kanske det inte blir lika spänt.

Märkligt beteende från föräldrarna måste jag ändå säga, men minns en liknande situation som min kompis gick igenom. Fast där var det dock ombytta roller, då hans föräldrar inte gillade idén med att deras son skulle ''hänga'' med en mörk OCH muslimsk tjej. Konstiga människor det finns i denna värld.

F.ö. får jag väl önska er båda lycka till. Hoppas det ordnar sig i slutändan. :)

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

05/11 -12 20:13 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Ärligt talat.. vad spelar det för roll vad dom tycker? Dom har ingen rätt i att bestämma vem hon och du ska älska.

Wii U PS4 XBone PC

05/11 -12 20:56 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

You're fucked basicly, nöt bara på som vanligt. Bara att köra på som vanligt med inriktning på att du får ändra dig efter hennes föräldrars behov.

Sen är du 16 år, det kommer fler. Många fler..

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

07/11 -12 16:12 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Vet inte riktigt vad som står i koranen(right?) och sånt, men glöm inte som någon sa att de är skeptiska mot dig för att du såklart är kille, inte för att du är svenskt. just sayin.

07/11 -12 18:24 zvensksoldat

zvensksoldat

10119 XP 141 inlägg

Housecat skrev:
Det låter kanske rasistiskt eller så, men det är det verkligen inte
Nu är det så att jag, som är halvt svensk och kristen samt uppväxt i kristen familj har blivit kär och är på G med en muslim som känner likadant för mig. Det låter ju inte så dumt, eller hur? Men, hennes familj stöder det inte kan jag säg er, varken nån av hennes bröder, mor eller far.
Mina föräldrar ser också lite konstigt på det men stödjer mig ändå, och jag har inte en aning om hur jag ska göra, har försökt att prata med hennes bror och far, men de tycker inte om mig helt enkelt. Vad ska jag göra? :/


Hmm... Det kan ju vara så att religionen är ett problem... de kanske bara vill att deras dotter ska vara med en muslim?

Hursomhelst så får man bestämma sin partner själv, berätta det för hon du är på "G" med!

Hmm... en sak som kan vara positivt är att vara nykterist... de flesta muslimer anser att alkohol är "haram". Pratar du med någon om detta? Skolkuratorn? Ungdomsmottagningen?

My mom gave me a dollar and dropped me of at town!
xD

07/11 -12 19:49 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Hon kanske redan är bort gift? Om hon inte redan är det får din far diskutera med hennes far och försöka gifta bort henne med dig om han vägrar måste din far utmana hennes far på duell. Det kan vara allt från sten sax påse till svärd fäktning. Du kanske även kan vinna hennes oskuld i ett pokerspel?

Nej men seriöst det värkar faktiskt som om du är mer osäker för att hon är muslim än du är för hennes föräldrar

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

08/11 -12 14:13 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

gosseN skrev:
Hon kanske redan är bort gift? Om hon inte redan är det får din far diskutera med hennes far och försöka gifta bort henne med dig om han vägrar måste din far utmana hennes far på duell. Det kan vara allt från sten sax påse till svärd fäktning. Du kanske även kan vinna hennes oskuld i ett pokerspel?



HAHAHAHHAHAHAH! :D

08/11 -12 14:47 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

rabbla upp trosbekännelsen för dem. gärna på arabiska.

09/11 -12 12:40 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Jag tror den börjar med allah akbar...

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

09/11 -12 17:18 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Housecat

niwn skrev:
Jag tror den börjar med allah akbar...

Hehehe..

zvensksoldat skrev:
Housecat skrev:
Det låter kanske rasistiskt eller så, men det är det verkligen inte
Nu är det så att jag, som är halvt svensk och kristen samt uppväxt i kristen familj har blivit kär och är på G med en muslim som känner likadant för mig. Det låter ju inte så dumt, eller hur? Men, hennes familj stöder det inte kan jag säg er, varken nån av hennes bröder, mor eller far.
Mina föräldrar ser också lite konstigt på det men stödjer mig ändå, och jag har inte en aning om hur jag ska göra, har försökt att prata med hennes bror och far, men de tycker inte om mig helt enkelt. Vad ska jag göra? :/


Hmm... Det kan ju vara så att religionen är ett problem... de kanske bara vill att deras dotter ska vara med en muslim?

Hursomhelst så får man bestämma sin partner själv, berätta det för hon du är på "G" med!

Hmm... en sak som kan vara positivt är att vara nykterist... de flesta muslimer anser att alkohol är "haram". Pratar du med någon om detta? Skolkuratorn? Ungdomsmottagningen?


Nej, de är inte så strikta med alkohol faktiskt, men jag tror det börjar gå bättre och bättre för jag ska dit och äta med henne och hennes föräldrar ikväll..huehuehue


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar