Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Undvik lagg på Fnu (Adblock)

19/10 -12 02:59 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

/!\ Följande post handlar om Adblock, jag kommer inte och kunde inte heller bry mig om du redan hade adblock av den simpla anledningen till att det är helt och hållet irrelevant.

Eftersom en skrämmande stor skala av folket på Fnu inte verkar vara medveten om Adblock och dess underbara funktion så ska jag ge er lite insikt i det hela.

Vet du varför Fnu kanske laggar på en dator som klara av Battlefield 3 eller Dishonored på högsta grafikinställningar? Jo, FL-net har, i sina försök att mjölka sidan på det lilla som finns kvar, valt att bombardera hemsidan med reklam. Detta segar ned din dator, något så otroligt.

Lösningen är simpel, ladda ned adblock genom följande länkar och följ sedan instruktionerna:

Chrome: https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom

Firefox: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/adblock-plus/

Följ anvisningar, lägg till applikationen i respektive webbläsare och njut sedan av Fnu i en helt ny aspekt utan irriterande reklam.

Detta fungerar även för all reklam överallt, popups, reklam före youtube klipp och streams etc kommer inte synas om du inte vill det.



People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

20/10 -12 08:56 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

Bra för de som inte har de redan men adblock har varit livsviktigt för mig då det är extremt irriterande reklam speciellt på youtube.

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.

20/10 -12 10:49 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

Har inte alla AdBlock? Trodde jag iallafall..

20/10 -12 15:11 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

mygeneration skrev:
Har inte alla AdBlock? Trodde jag iallafall..

"Eftersom en skrämmande stor skala av folket på Fnu inte verkar vara medveten om Adblock"

.........

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

31/10 -12 12:39 vic_berg

vic_berg

296 XP 24 inlägg

mygeneration skrev:
Har inte alla AdBlock? Trodde jag iallafall..

Vad är AdBlock? Lol

31/10 -12 14:08 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

vic_berg skrev:
mygeneration skrev:
Har inte alla AdBlock? Trodde jag iallafall..

Vad är AdBlock? Lol

Ett add-on till bl.a Google Chrome och Firefox som döljer reklam osv

07/11 -12 19:26 vic_berg

vic_berg

296 XP 24 inlägg

mygeneration skrev:
vic_berg skrev:
mygeneration skrev:
Har inte alla AdBlock? Trodde jag iallafall..

Vad är AdBlock? Lol

Ett add-on till bl.a Google Chrome och Firefox som döljer reklam osv

Okej, men finns det någon sån blocker för surveys? Som funkar inte som XJZ Survey Remover bookmarklet :)??


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar