Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Bra Android Spel/appar

17/09 -12 10:17 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Hej kan någon rekomendera några bra Android spel/appar.

Jag är mycket intresserad av musik så om någon vet en bra musik app skulle det uppskattas.

Spel/tillbehör appar uppskattas också.


Tack.

17/09 -12 17:08 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Defender II
Angry birds
Youtube

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

17/09 -12 17:55 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

Ice Cream Jump.

17/09 -12 18:38 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

Game Dev Story

17/09 -12 22:24 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Vad har du för mobil?

Alla mobiler klarar inte av vissa spel.


Sen får jag hålla med mygeneration, allt Kairosoft gjort.
Har dock inte kört det "legit" då jag har rootat min mobil och laddat ner GameCIH som tillåter mig att ex ge 1 miljon dollar.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

18/09 -12 19:57 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Jag har en htc one x.

18/09 -12 19:59 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

DarknessSky skrev:
Vad har du för mobil?

Alla mobiler klarar inte av vissa spel.


Sen får jag hålla med mygeneration, allt Kairosoft gjort.
Har dock inte kört det "legit" då jag har rootat min mobil och laddat ner GameCIH som tillåter mig att ex ge 1 miljon dollar.



Jag kan inte hålla med dig om att alla mobiler inte klarar vissa spel. Alla smartphones från iPhone 3GS och uppåt är fullt kapabla till att köra dagens appar. Det kräver en äldre mobil för att man ska behöva tänka så, dock förstår jag tanken i det hela men jag är rätt säker på att 13 åring har en hyffsat ny mobil.

OnT: Få med dig några polare och lira Ruzzle eller om du vill vara för dig själv så kan jag rekommendera Bubble Mania. Det finns ju också andra appar som bara är för nöjjes skull, till exempel Twitch, en app där du kan se livestreams med ett brett sortiment med olika spel. Om du ser mycket på TV så kan nog alla Play appar vara något för dig.

Happy apping! :)

What can i say i´m a bad man.

18/09 -12 22:16 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

the_Link96 skrev:
DarknessSky skrev:
Vad har du för mobil?

Alla mobiler klarar inte av vissa spel.


Sen får jag hålla med mygeneration, allt Kairosoft gjort.
Har dock inte kört det "legit" då jag har rootat min mobil och laddat ner GameCIH som tillåter mig att ex ge 1 miljon dollar.



Jag kan inte hålla med dig om att alla mobiler inte klarar vissa spel. Alla smartphones från iPhone 3GS och uppåt är fullt kapabla till att köra dagens appar. Det kräver en äldre mobil för att man ska behöva tänka så, dock förstår jag tanken i det hela men jag är rätt säker på att 13 åring har en hyffsat ny mobil.

OnT: Få med dig några polare och lira Ruzzle eller om du vill vara för dig själv så kan jag rekommendera Bubble Mania. Det finns ju också andra appar som bara är för nöjjes skull, till exempel Twitch, en app där du kan se livestreams med ett brett sortiment med olika spel. Om du ser mycket på TV så kan nog alla Play appar vara något för dig.

Happy apping! :)

Tack.

20/09 -12 17:38 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

the_Link96 skrev:
DarknessSky skrev:
Vad har du för mobil?

Alla mobiler klarar inte av vissa spel.


Sen får jag hålla med mygeneration, allt Kairosoft gjort.
Har dock inte kört det "legit" då jag har rootat min mobil och laddat ner GameCIH som tillåter mig att ex ge 1 miljon dollar.



Jag kan inte hålla med dig om att alla mobiler inte klarar vissa spel. Alla smartphones från iPhone 3GS och uppåt är fullt kapabla till att köra dagens appar.



Nej, vissa spel är ju fungerar endast för Tegra.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar