Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



råa spel?

03/08 -12 13:27 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Finns det några råa spel som ni vet? vet bara om rapelay.

Admin skrev:
Spelet handlar om att man som huvudpersonen "Kimura" börjar tafsa på en tjej på ett tåg. Vilket ger fängelsestraff, men man blir frikänd då man är son till en känd politiker.

För att hämas på tjejen ska man förfölja henne och våldta henne på en toalett, och ta bilder med sin mobilkamera på hennes spermadränkta kropp.

Dagen efter samlar huvudpersonen upp ett gäng som binder fast och våldtar tjejens mamma i en lokal park. Sen ska man givetvis ta bilder på hennes kropp.

Sen ska man våldta tjejens syster också, troligtvis för att kompletera "familjefesten".

Efter det så lurar han in hela tjejens familj i ett hemligt rum och har dom som sexslavar.

hahahha har inte testat det men det värkar sjukt. skriv om sjuka spel ni vet om skriv också gärna vad de handlar om.



Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

03/08 -12 13:29 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Super Meat Boy

03/08 -12 15:10 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Allvarligt talat så inte Rapelay lika rått som du kan tro att det är. Det är bara beskrivet på ett sätt som får det att låta värre än det är. Jag ser värre saker varje gång jag fappar.

Iaf, råa spel eftersom ingen tyckte mitt SMBskämt var roligt.

Fairy Fighting. Du slåss lite med några féer sen så får du specialattacker som antingen låser upp dina nya fetischer eller äcklar dig. Mycket fullständig penetrering (in genom ena, ut genom andra) och preg.

Violated Heroine - Gå runt, var en kvinna, försök hålla henne som en ren oskuld. Förbered ditt anus.

Pokémon - Gå runt, lås in djur i små bollar och tvinga dem att slåss till döds.

Sengoku Rance - Inte speciellt rått, men åtminstonde på samma nivå som Rapelay. Du är Rance, den manligaste spelhjälten någonsin. Ditt uppdrag är att liberera JAPAN (all caps) från demonkungen och ha sex med alla kvinnor i landet, oavsett om de vill eller inte. Väldigt roligt och även ett bra strategispel. Jag menar, lyssna bara på låten. Är inte det den manligaste låten du hört?

Marunomi - Du är ett monster som åker runt och letar efter små flickor för att göra nsfw saker med.

Saya no Uta - Inte bara halvrått utan även 10/10 would cry again historia.

Här är en annan källa till spel om du är kapabel att gå in på den.

03/08 -12 17:06 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Allvarligt talat så inte Rapelay lika rått som du kan tro att det är. Det är bara beskrivet på ett sätt som får det att låta värre än det är. Jag ser värre saker varje gång jag fappar.

Iaf, råa spel eftersom ingen tyckte mitt SMBskämt var roligt.

Fairy Fighting. Du slåss lite med några féer sen så får du specialattacker som antingen låser upp dina nya fetischer eller äcklar dig. Mycket fullständig penetrering (in genom ena, ut genom andra) och preg.

Violated Heroine - Gå runt, var en kvinna, försök hålla henne som en ren oskuld. Förbered ditt anus.

Pokémon - Gå runt, lås in djur i små bollar och tvinga dem att slåss till döds.

Sengoku Rance - Inte speciellt rått, men åtminstonde på samma nivå som Rapelay. Du är Rance, den manligaste spelhjälten någonsin. Ditt uppdrag är att liberera JAPAN (all caps) från demonkungen och ha sex med alla kvinnor i landet, oavsett om de vill eller inte. Väldigt roligt och även ett bra strategispel. Jag menar, lyssna bara på låten. Är inte det den manligaste låten du hört?

Marunomi - Du är ett monster som åker runt och letar efter små flickor för att göra nsfw saker med.

Saya no Uta - Inte bara halvrått utan även 10/10 would cry again historia.

Här är en annan källa till spel om du är kapabel att gå in på den.

hahahaah kan tänka mig alla råa spel inte bara våldta flickor. inga skräckspel btw allt från att slå kvinnor till pissa på uteliggare spel kan jag tänka mig men tack för tipsen ska kolla igenom de.

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

03/08 -12 17:35 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Skrev i huvudsak det eftersom våld känns så lamt i jämförelse. Spel som GTA borde ju vara jätteråa isåfall.

03/08 -12 23:29 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Going postal har allt från att pissa på folk till att använda katter som ljuddämpare för dina vapen och så finns självklart Gary Coleman med

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

04/08 -12 13:43 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Red Dead Redemption, mer djurvänligt spel för du nog leta efter. :)

What can i say i´m a bad man.

04/08 -12 16:47 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

Daxter_SSJ4 skrev:

Pokémon - Gå runt, lås in djur i små bollar och tvinga dem att slåss till döds.




HAHAHAHA! :D

04/11 -12 03:10 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Postal 2.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

21/12 -12 22:27 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pl1sk1n

Postal 2 helt klart, ganska onödigt vidrigt våldsamt. Men gillar du att slå huvudet av folk med en spade, sätta eld på dom för att sedan avsluta med att pissa på dom så kör på.

22/12 -12 11:01 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

Postal 2 är ju skitkul, uppdragen iallafall.

OnT: Jag har spelat värre spel än Postal, men jag för säga det.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar