Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Dumma saker ingen bryr sig om

30/07 -12 00:51 swedespartan

swedespartan

2160 XP 350 inlägg

Jag är arg endingen i animén Soul Eater :(

30/07 -12 08:00 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Jag ska sova nu zzzzz

30/07 -12 09:34 Hacki

Hacki

80 XP 92 inlägg

Jag har tråkigt ._.

Mvh //Hack i häl

30/07 -12 11:27 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Jag känner mig hjälpsam nu.

DSky, om din host inte fungerar så borde du köpa .

Jag planerade att hjälpa wftwjd, men sen kom jag på att jag aldrig använt mig av victorias secret bodylotion och har därför ingen erfarenhet med problemet.

Jag vet inte riktigt vad swespa pratar om. Är han arg på att slutet var dåligt, att den slutade eller att han stavade anime med ett é?

Hacki borde spela Peggle.

30/07 -12 14:23 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Goddamn, PeTA.

http://www.youtube.com/watch?v=nr_bUF...

30/07 -12 19:32 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

tack daxturrr
den låg inte kvar förresten, någon hann före. Eller så var det jag som kastade iväg den efter att jag luktat på den, minns inte. Var packad.


Letar sponsorer till en volontärresa. Hur sjutton gör man?

Igår skulle jag äta sushi men det var äckligt s: s: s: s: s:
varför ska thai- och kinarestauranger ens envisas med att laga sushi till att börja med?!

30/07 -12 23:55 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

Nordkorea dominerar OS med 3 guld so far.

30/07 -12 23:57 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Chizu skrev:
Nordkorea dominerar OS med 3 guld so far.

I väst ja. I Nordkorea har de redan tagit guld i alla grenar

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

31/07 -12 02:20 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Se, det krävs alltså inte glittriga skor för att få tjejer. Får nog avboka beställningen då. Allvarligt talat så är det Biebers bästa låt, ja jag är seriös.

Jag gav spotify en ny chans härom dagen. Trodde att de hade tagit sig samman och tagit bort 5 spelningar/låt och 10 timmar/månad. Men igår så kom det; YOU HAVE EXCEEDED YOUR TIME LIMIT, GIVE US MONEY IF YOU WANT MUSIC. Fuck off.

Ey, kolla fransmännens extremt grymma musiksmak: http://www.youtube.com/watch?v=k1uUIJ.... Blev fan glatt överraskad, lite originellt för en gångs skull c:

Ja, jag är trött.

Ska förövrigt se TDKR på bio igen. Troligtvis i slutet av veckan. Asgrymt.

Nu blir det till att hitta en bra film till imorgon. Någon som har en film som hjälper med att seducea en kvinna? Hojta till i så fall.

Coucou

31/07 -12 13:41 Hacki

Hacki

80 XP 92 inlägg

Fuska.nu har 71 253 besökare per månad.
Medans Fuska.se har 130 221 besökare per månad .-.

Fuska.nu har ca. 80 150 sidor.
Fuska.se har ca. 76 300 sidor.

Mvh //Hack i häl

31/07 -12 18:35 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Visste inte ens att OS hade startat. Är det sporter i OS eller bara idrottsgrenar? Frågar eftersom jag fick ett plötsligt sportintresse i våras. Och är speedwalking en officiell gren? För det skulle vara skoj att se på.

Fix_d skrev:


Bry dig inte om mig, jag bara postar den bästa JB-låten här.

Jag har alltid tyckt att problemet med spotify är 128kbps. Det är som att de verkligen försöker skada mina öron.

Kolla på Borta med Vinden förresten. Ganska tråkig film som är otroligt överskattad av okänd anledning, men om du imiterar Rhett Butler så kommer du ha en harem innan du vet ordet av.

31/07 -12 22:39 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
10/10 skulle skratta igen.

Skickade mitt andra speltest för ett tag sen. Kan inte vänta på att veta om jag kommer få en fet bonus på 10XP eller om det blir underkänt.

01/08 -12 10:57 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Jag är i estland, åk inte hit
alla är fula och klär sig heeeemskt, börjar nästan gråta

01/08 -12 14:30 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:

Bry dig inte om mig, jag bara postar den bästa JB-låten här.

Kolla på Borta med Vinden förresten. Ganska tråkig film som är otroligt överskattad av okänd anledning, men om du imiterar Rhett Butler så kommer du ha en harem innan du vet ordet av.

Okej, okej, den hade jag inte hört. Den var bättre.

Borta med vinden som i en fyratimmarsfilm från 30-talet? Den verkar seg (:

Coucou

01/08 -12 15:33 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Fix_d skrev:


Jupp, fyratimmarsfilmen. Jag tänkte se din innan jag gick och sov. Gillar inte att kolla hur långa filmer är för att det känns aldrig så kul att veta hur nära slutet man är. I vilket fall som helst så fick jag vara uppe till halv 5 utan att jag riktigt ville det. Filmen är inte så seg som den skulle kunna vara även om första halvan inte är allt för bra. Rhett är defenitivt det bästa i filmen så man sitter mest och ser fram emot scenerna med honom.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar