Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Mario Kart 7 vs. Super mario 3d

28/07 -12 21:21 Nisse2000

Nisse2000

385 XP 70 inlägg

Tjena! ;-)

Jag funderar på att köpa 3ds, men jag vet inte om jag ska välja Super mario 3d land, eller Mario kart 7. Skriv inte att det beror på vilken typ av spel jag gillar, för båda två verkar grynma.

29/07 -12 00:26 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Tyvärr har jag inte kört super mario 3d land,Men jag vann en nintendo 3ds och gav den till min lillebror(eftersom jag redan hade/har en).Och nu funderar han på att köpa det.
Mario kart 7 kan man köra online på,men det är inte som mario kart wii(om du har kört det),det känns mera som man skulle kunna vinna en onlne match(med skickliga spelare) första gången man körde det(eftersom det känns mera som tur ibland,men självklart skicklighet också).Om du inte hade tänkt att köra online,så rekomenderar jag super mario 3d land(för man kan inte ens köra free race på mario kart 7).Vilket innebär att om du vill köra en viss bana med andra(bottar),så kanske du måste köra 3 banor innan,för att få köra den banan.
Och super mario 3d land verkar ha mycket offline underhållning(med alla banor och callanges).
Mario Kart 7 dock har en riktigt bra online upplevelse(inte riktigt som wii,men ändå imponerande).

Så om du hade tänkt att köra offline så rekonderar jag mario 3d land.
Vill då köra online är mario kart 7 det spelet du borde köpa.

Hoppas det hjälpte.

29/07 -12 11:12 Nisse2000

Nisse2000

385 XP 70 inlägg

Tack för hjälpen!

29/07 -12 11:29 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Flyttad till Mario.

Coucou

29/07 -12 17:17 anissking

anissking

96 XP 6 inlägg

hej jag har 3ds och min friend code är 2664-3094-0302 min nickname e Aniss

30/07 -12 06:14 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Har båda spelen och spelar just nu mest Mario Kart 7. Mario 3D Land var inte så jätte kul efter man har klarat ut det precis. Men MK7 finns det alltid något kul att göra i eftersom att det har ett hyfsat bra online läge.

Wii U PS4 XBone PC


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar