Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Hjälp mig hitta en bra laptop

04/07 -12 23:48 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Housecat

Nu är det så här att jag är sämst på hårdvara, och jag har tröttnat på att släpa runder min dator..så jag vill nu köpa en laptop då, men vad är en bra laptop för rätt pengar? Kan tänka mig att ge ändå upp mot 9k kanske lite mer eller mindre..
Kollade lite på komplett, och vet inte om detta verkar vara något.. http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=745211#... eller http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=752296#...

det som jag vill att datorn ska klara är typ League Of legends, kolla film, spela musik, ha hyfsat fin upplösning och bild som ändå är en snabb dator..och helst (om det går att hitta för 9k och under) en laptop som klarar spel som typ.. cod, wow, skyrim, lite mer krävande spel you name it)

ursäkta grammatiken och tack på förhand. puss

05/07 -12 00:27 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Den ser ju helt okej ut.Men du kan få bättre än den

Fucking weebs...

05/07 -12 09:39 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Jag tror Asusen räcker för det, kanske inte med de bästa inställningarna i alla spelen, men tillräckligt. Sen är jag kanske inte datorexpert...

05/07 -12 22:08 boddi88

boddi88

1039 XP 294 inlägg

Cod, wow, Loeague Of Legends kommer du nog klara bra med båda, men skyrim kommer kanske gå på low-medium graphics och BF3 (Väldigt krävande) Kankse du klarar på low. Men skulle satsa på Asusen för den är inte så mkt sämre men gangska billig.
Båda datorerna har bara 2.3 GHz och man vill ha runt 3 GHz för spel (iaf skyrim eller mer krävande) och så är inte grafikkorten de bästa men dom funkar :)

Dafuq did i just read..


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar