Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Rökning

14/03 -12 19:07 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

jag röker ej

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

14/03 -12 19:55 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Röker inte, aldrig provat och har inga planer på att börja heller. Finns typ inget äckligare än när man går på stan och personen framför tar fram sina jävla cancerpinnar och tvingar en att inandas skiten. Usch och fy. Hade aldrig kunnat vara tillsammans med någon som röker.

14/03 -12 20:07 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

Har aldrig rökt men har tänkt testa när jag blir äldre. Jag tänker inte "dissa" något förrän jag faktiskt testat.

9:orna på min skola ser man alltid röka, lärarna vågar inte riktigt säga till dem heller.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

15/03 -12 16:17 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Hampe

Rökte en cigarett med en polare när jag var runt 12. Det var varken gott eller äckligt. Har inte rökt sedan dess.

13/04 -12 18:23 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Cigaretter rökte jag lite då och då, mest tillsammans med folk då jag gått ut. Nu imed att studenten börjat så drog jag inte ner på det direkt.
Däremot tycker jag det luktar förjäkligt så för 2 veckor sen slutade jag med cigaretter och röker nu bara cigarr.

Klass och luktar betydligt bättre, räcker längre dessutom!

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

13/06 -12 22:43 hedenboys

hedenboys

780 XP 107 inlägg

jag är för rökning. brunt,grönt,level

yada yada, gotta talk a lotta hem de lay la la
oochie walla walla um da  dah da dah da but you
gotta gotta

#BanApower

21/06 -12 23:28 Dikkidakkido

Dikkidakkido

16 XP 3 inlägg

Level eller sådana mint-cigg är gott att ta ibland, speciellt när man känner sig väldigt trött eller nere.

Vad det gäller smokin' weed (hehehe) så vet jag inte, har inte provat.

...

24/06 -12 00:11 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen rie204

wtfwjd skrev:
Hade aldrig kunnat vara tillsammans med någon som röker.


Jag ÄR tillsammans med en som röker... :/
Själv röker jag inte, håller mig borta från det så länge jag kan!

24/06 -12 00:14 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

rie204 skrev:
Själv röker jag inte, håller mig borta från det så länge jag kan!


Det gör du rätt i. Har själv teströkt, fastnade aldrig för det då. Kommer aldrig att försöka röka igen för den delen heller.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

25/06 -12 18:24 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

rie204 skrev:
wtfwjd skrev:
Hade aldrig kunnat vara tillsammans med någon som röker.


Jag ÄR tillsammans med en som röker... :/
Själv röker jag inte, håller mig borta från det så länge jag kan!

haha det är jag också nu.. fast han feströker mest typ. Vet dock inte vad som är värst, det eller att han snusar.

27/06 -12 18:08 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

wtfwjd skrev:
rie204 skrev:
wtfwjd skrev:
Hade aldrig kunnat vara tillsammans med någon som röker.


Jag ÄR tillsammans med en som röker... :/
Själv röker jag inte, håller mig borta från det så länge jag kan!

haha det är jag också nu.. fast han feströker mest typ. Vet dock inte vad som är värst, det eller att han snusar.



Snusar är ju ändå det vidrigaste, gul om tänderna och de rinner och luktar vidrigt...
Att röka syns ju inte så jävla tydligt iaf!

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

03/07 -12 14:39 hedenboys

hedenboys

780 XP 107 inlägg

niwn skrev:
wtfwjd skrev:
rie204 skrev:
wtfwjd skrev:
Hade aldrig kunnat vara tillsammans med någon som röker.


Jag ÄR tillsammans med en som röker... :/
Själv röker jag inte, håller mig borta från det så länge jag kan!

haha det är jag också nu.. fast han feströker mest typ. Vet dock inte vad som är värst, det eller att han snusar.



Snusar är ju ändå det vidrigaste, gul om tänderna och de rinner och luktar vidrigt...
Att röka syns ju inte så jävla tydligt iaf!


Gul om tänderna? Uhm .. Vet inte om du har hört talas om det, men nu förtiden så brukar man använda en sak som heter ''tandborste''. Rinner? ja det är det som är tanken med snus, om du inte gillar att det rinner så mycket så använde ''white''. Å angående att det luktar vidrigt så är det nog för att .. du inte visste om den fina uppfinningen ''tandborsten''.

yada yada, gotta talk a lotta hem de lay la la
oochie walla walla um da  dah da dah da but you
gotta gotta

#BanApower

03/07 -12 14:44 hedenboys

hedenboys

780 XP 107 inlägg

Dikkidakkido skrev:

Vad det gäller smokin' weed (hehehe) så vet jag inte, har inte provat.

Mannen börja lev livet lite. om du aldrig har testat droger tidigare men känner att du är nog mogen för det så ska röka spice för första gången. Det smäller till snabbt och det varar inte lika länge som grönt eller brunt gör. Sen när du är van vid det så är det bara att börja med vad du nu vill börja med (brunt eller grönt).

yada yada, gotta talk a lotta hem de lay la la
oochie walla walla um da  dah da dah da but you
gotta gotta

#BanApower

03/07 -12 15:31 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

hedenboys skrev:
Dikkidakkido skrev:

Vad det gäller smokin' weed (hehehe) så vet jag inte, har inte provat.

Mannen börja lev livet lite. om du aldrig har testat droger tidigare men känner att du är nog mogen för det så ska röka spice för första gången. Det smäller till snabbt och det varar inte lika länge som grönt eller brunt gör. Sen när du är van vid det så är det bara att börja med vad du nu vill börja med (brunt eller grönt).

Uppmuntra inte någon att börja röka!.

04/07 -12 18:14 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

hedenboys skrev:

Mannen börja lev livet lite. om du aldrig har testat droger tidigare men känner att du är nog mogen för det så ska röka spice för första gången. Det smäller till snabbt och det varar inte lika länge som grönt eller brunt gör. Sen när du är van vid det så är det bara att börja med vad du nu vill börja med (brunt eller grönt).


Till att börja med så måste Spice vara den p12iga rökelsen någonsin. Sedan så är regelbunden användning av droger ingenting att vara stolt över, har aldrig sett en enda person som varit stolt över sitt beroende av att bli hög.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar