Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Playstation Vita?

09/06 -12 21:54 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Basket_Danne

Tycker ni att det är värt att köpa en Playstation Vita som inkluderar Wi-Fi? Jag vill liksom inte slösa 2000 kr i onödan, så jag blir tacksam för svar! :)

09/06 -12 22:16 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Basket_Danne skrev:
Tycker ni att det är värt att köpa en Playstation Vita som inkluderar Wi-Fi? Jag vill liksom inte slösa 2000 kr i onödan, så jag blir tacksam för svar! :)



Jag är ett Nintendo fan så jag kan ju inte veta helt säkert, dock är jag oerhört spelengagerad så jag kanske kan få dig att bli mer säker på saken.

Hur som helst, från det jag har hört så ska PSVita vara en väldigt kraftfull bärbar konsol med många bra spel och bättre kommer det! Konsolen stödjer inte bara spel utan den stödjer även filmfiler samt musikfiler så du kan se på film och lyssna på musik när du vill!

Om du har några idéer på spel som du tycker verkar bra till Vita så säger jag bara kör på! Det är med största säkerhet värt pengarna om du är ute efter något i PS3 stil. :)

What can i say i´m a bad man.

09/06 -12 22:18 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Ska ju vara en tillfällig prissänkning nu under sommaren (kanske är den du syftar på), så ta chansen om du är intresserad av spelen och/eller känner att du skulle behöva en bärbar konsol. Väldigt bra maskin med bra spel. Absolut prisvärt! :)

Want some chocolate?

11/06 -12 07:40 fuskiskillen

fuskiskillen

1920 XP 348 inlägg

Jag har det, och jag är hur nöjd som helst! Har nästan lika snygg grafik som PS3. Jag säger: KÖP!!
Har också helt OK batteri-tid.

11/06 -12 10:34 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Systemet har nästan inga spel än. Så vänta säger jag! Vem vet en price drop kanske skulle sitta på sin plats? Själv ångrar jag ännu idag att jag köpte 3DS innan den hade några spel.... Sen kom price droppen.. uuuh!

Wii U PS4 XBone PC

11/06 -12 18:35 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Om du ska köpa en Vita så bör du vänta. De säljer inte bra alls och antagligen kommer priset sänkas ganska snart. Finns inte riktigt några spel heller.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar