Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Battlefield: Bad Company 2 (spela med mig, snälla)

13/05 -12 21:02 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Efter att ha kommit in på en grym server i natt så har mitt BC2-sug förnyats. Så om just Du innehar ett exemplar Battlefield: Bad Company 2 till PS3, så har du en chans att få spela med mig, Fix_d. Vänta inte, ta din chans, lägg till Fix_d på PSN och skicka iväg ett meddelande så kan vi spela redan ikväll.



Coucou

13/05 -12 22:45 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Har dej redan addad :)

(????)??

13/05 -12 22:46 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

Hade lirat med dig om de var över xbox live... btw skulle inte var dumt om man kunde lira mot varandra över olikar konsoler tex ps3 och xbox360. Dock så skulle pc nog var lite OP. Fast konsol mot konsol borde ju fungera.

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.

13/05 -12 22:56 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Slickepinnen skrev:
Har dej redan addad :)

Yes, vi får lira typ imorn eller något. Om du har tid dvs. :)

Forza skrev:
Hade lirat med dig om de var över xbox live... btw skulle inte var dumt om man kunde lira mot varandra över olikar konsoler tex ps3 och xbox360. Dock så skulle pc nog var lite OP. Fast konsol mot konsol borde ju fungera.

Jo, det vore grymt. Portal 2 hade ju så att PC och PS3 kunde spela tillsammans. Sedan kommer jag ihåg att jag hörde om ett kommande spel där Xbox och PS3 kunde spela tillsammans. Kan inte för allt i världen komma ihåg vad det var dock. :(

Coucou


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar