Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



ny användare

27/04 -12 20:17 arro60

arro60

1077 XP 19 inlägg

Jag har försökt att göra en ny användare på fuska.nu . Det ska skickas ett mail där jag kan aktivera min användare. mailet kom aldrig. jag försökte flera gånger till olika mail adresser. detta är skrivet ca ett dygn efter mina försök. Jag undrar vad som händer och varför det är så här. jag har klickat på "skicka mailet igen" länken flera gånger men inget händer. det här är lågt. ni ska kalla er sveriges spelfusk sajt.

ett annat "klagomål" är att spel försvinner. ett antal spel har försvunnit sen V4. ett exempel är Star wars : battlefront II till ps2. under V4 kollade jag in fusken där flera gånger eftersom jag var för lat för att skriva ner skiten. för några dagar sen så skulle jag kolla upp fusken igen och då jag sökte efter spelet i sök sektionen så hittades inte spelet. inte till något annat system heller.

ledsen för ett otroligt snabbskrivet inlägg.

/smått irriterat spelfusk fan



27/04 -12 20:33 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Mejlet kanske hamnat i skräppost-inkorgen? Kolla där. Om det inte ligger där får du skriva igen så ska FIQ få kolla på problemet.

Angående spelen, det hade jag ingen aning om. Ska be våran administratör att ta en titt.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

27/04 -12 20:38 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Spelen har inte försvunnit, du hittar de här: http://fuska.nu/sok/?search=star+wars%3A+battlefront

Vi har bara helt enkelt glömt bort att ordna så man kan hitta spelen utan att ta med ":" i det hela.

Vad gäller mailproblemen kände jag inte till dem, men jag ska kolla påt.

Tillägg: Mail fungerar, testa om det går nu? Kolla även i skräppostfilter/dylikt. Om det fortfarande inte funkar, skicka ett mail till mig ([email protected]) och säg vilket användarnamn du använde så aktiverar jag kontot manuellt.

/Fredrik

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

27/04 -12 21:50 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Den stora skillnaden mellan V4 och V6 när det kommer till spelsektionen är att det blivit svårare och jobbigare att hitta till de spelen man vill. Men alla spelen ska fortfarande finnas kvar (så länge de finns i verkligheten),  och det bör inte ha tagits bort.

28/04 -12 11:57 arro60

arro60

1077 XP 19 inlägg

tack för all hjälp

28/04 -12 12:06 arro60

arro60

1077 XP 19 inlägg

det här var inte bra. jag hittade mailet i skräppost jag klickade på länken och kom till fuska.nu . då stod det såhär.

Användaren hittades inte. Detta kan bero på att adressen du skrivit in inte var den riktiga, eller också har du väntat för länge (över en vecka) med att aktivera användaren. Du får då ta och registrera en ny.

det går inte att registrera en ny med samma e-mail går inte. mitt försök till registrering gjorde jag för 2 dagar sen. det har absolut inte ha tagit över en vecka.

help please

28/04 -12 13:46 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Om du redan har en användare, varför ska du skapa en ny?

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

28/04 -12 15:01 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

Lespooo skrev:
Om du redan har en användare, varför ska du skapa en ny?

Precis. D:

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3

28/04 -12 16:03 arro60

arro60

1077 XP 19 inlägg

för att jag inte är nöjd med den jag har

28/04 -12 16:20 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

arro60 skrev:
för att jag inte är nöjd med den jag har

Du vet att du kan byta användarnamn?

7 år på fuska.nu

28/04 -12 16:43 arro60

arro60

1077 XP 19 inlägg

Apower skrev:
arro60 skrev:
för att jag inte är nöjd med den jag har

Du vet att du kan byta användarnamn?


det står på profilinställningar. "kan inte ändras"

28/04 -12 16:54 Goten_ssj3

Goten_ssj3 Forummoderator Spelansvarig

29410 XP 8142 inlägg

arro60 skrev:
Apower skrev:
arro60 skrev:
för att jag inte är nöjd med den jag har

Du vet att du kan byta användarnamn?


det står på profilinställningar. "kan inte ändras"

Jag tror att han menar att du ska skicka ett meddelande till FIQ.

Watch Symphogear

28/04 -12 17:09 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Det går att ändra - bara texten som är dåligt uppdaterad (och det finns ingen funktion för medlemmar med det). Man måste skicka ett meddelande till FIQ och be honom ändra till något.

Du kan läsa mer om det i hjälpen.

28/04 -12 19:18 PurpleKirby

PurpleKirby

56 XP 2 inlägg

tja det problemet är fixat

/arro60


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar