Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



IMY AK ledtråd

24/04 -12 20:03 Guitarherox

Guitarherox

92 XP 10 inlägg

I uppdraget Just Business finns det en motorcykel med reg-skylten IMY AK, saken med det här är att i det sista uppdraget End Of The Line finns det en Feltzer med reg-skylten IMY AK, samma skylt? Är det kanske en "hint" om att Big Smoke är en förrädare? Man gör ju uppdraget Just Business med honom, vad tror ni?

24/04 -12 20:54 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

Vilket gta?

25/04 -12 15:37 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Guitarherox skrev:
I uppdraget Just Business finns det en motorcykel med reg-skylten IMY AK, saken med det här är att i det sista uppdraget End Of The Line finns det en Feltzer med reg-skylten IMY AK, samma skylt? Är det kanske en "hint" om att Big Smoke är en förrädare? Man gör ju uppdraget Just Business med honom, vad tror ni?



Det finns ett antal uppdrag, samt utvalda personer, där Rockstar fifflat lite med reg-skylten så det står saker som t.ex IMY AK och Denis' bil har "Homegirl" på sin reg-skylt. Jag antar att "IMY AK" egentligen ska vara "I<3MY AK".

Jag tvivlar starkt på att detta är ett "hint" utan bara en ren slump att Rockstar valde samma reg-skylt på två olika fordon. Dock om du lyssnar noga på vad Big Smoke säger under den första tiden man är i Los Santos så hör man ibland att Big Smoke försöker berätta för CJ att han och alla andra är i fara.

Det finns också en specialutgåva av GTA:SA som inkluderar ett intro som berättar hur och när Big Smoke och Ryder föråder Grove Street. Om du nu inte hittar/orkar leta så är jag är ganska säker på att det finns på youtube. Sök bara på t.ex "gta san andrean special edition intro" så lär det komma upp en video eller två :).

What can i say i´m a bad man.

25/04 -12 16:40 Guitarherox

Guitarherox

92 XP 10 inlägg

Ok, jag hajjade till på det, en miss av rockstar då. Ifall det var meningen så har du förslag på varför? Jag kör på PS2 och har klarat ut det en par gånger så.. Jag hatar verkligen Big Smoke asså.. :/

26/04 -12 09:57 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Guitarherox skrev:
Ok, jag hajjade till på det, en miss av rockstar då. Ifall det var meningen så har du förslag på varför? Jag kör på PS2 och har klarat ut det en par gånger så.. Jag hatar verkligen Big Smoke asså.. :/


Är inte helt säker på om du menar varför Rockstar har ändrat en del reg-skyltar eller om du menar varför det finns två olika bilar med samma reg-skylt.

Om du menar att Rockstar har ändrat reg-skyltarna så antar jag att de tyckte att det var en kul grej. En del reg-skyltar får mig till och med börja skratta.

Om du menar att det finns två olika bilar med samma reg-skylt så är det nog endras en ren slump eller så tyckte Rockstar att det passade på båda uppdragen. Möjligtvis för att båda uppdragen har liknande situationer till varandra.

Men det kan lika gärna vara ett misstag eller bara en ren slump. Det kan ju trotsallt bli så att de bilar som vanligtvis har en "speciell" reg-skylt, får en helt vanlig för att spelet inte hann ladda den "speciella" reg-skylten. Det har hänt ett par gånger för mig.

What can i say i´m a bad man.

30/04 -12 16:55 Guitarherox

Guitarherox

92 XP 10 inlägg

Skriv ett inlägg...Jag menar att dem hade samma reg-skylt, situationerna är att i Just Business så skjuter man många sen flyr man med en motorcykel och man får skjuta för att skydda motorcykeln med IMY AK. I det andra End Of The Line ska man också skjuta och sen köra bilen med reg-skylt IMY AK, det här är nog något Rockstar gjort med flit, dem gör en massa knäppa saker i sina spel.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar