Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Kom med idéer för Fuska.nu!

Svara
15/04 -12 16:26 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

Globala meddelanden bör ha något annan bakgrundsfärg (dvs färgen bakom texten när man kollar på en tråd i ett forum) som skiljer dem från vanliga trådar. För tillfället är det ganska rörigt gällande den punkten enligt mig.

Så här kan det se ut:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Orkade inte göra det så noggrant, men ni förstår.

.

15/04 -12 17:16 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Forsa skrev:
Jag tror däremot inte att det kan göra så stor skada att folk får sina inlägg gillade faktiskt.

Nu var det ju inte riktigt så jag menade, men i get the point.

Från det ena till det andra, jag tycker att Anyos idé är mycket bra. Jag håller till fullo med om att de globala meddelandena rör till det något och han idé verkar vara en smart och enkel åtgärd.

7 år på fuska.nu

15/04 -12 20:42 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

MartinMilk skrev:
Blogg
Det skulle vara väldigt roligt att ha tillgång till en blogg på sidan. Förslaget har jag tagit upp förut och många tycker att det vore en bra idé.

Galleri
Ett galleri med bilder skulle vara trevligt.

HTML koder till presentationen
Det skulle vara nice ifall man kunde lägga upp bilder youtube klipp backgrund osv.. till sin press med hjälp av html koder.

Byt XP till poäng
XP fyller nu som tidigare noll funktion. Byt det till poäng och gör så att man kan starta en klubb för en viss summa antal poäng. Skulle bara vara kul med någon slags kreativ funktion till XP.

Problemet med HTML-koder är att det går att göra lite för mycket med det.



Däremot skulle det vara möjligt att utöka BBcodes.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

15/04 -12 20:46 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

FIQ skrev:
MartinMilk skrev:
Blogg
Det skulle vara väldigt roligt att ha tillgång till en blogg på sidan. Förslaget har jag tagit upp förut och många tycker att det vore en bra idé.

Galleri
Ett galleri med bilder skulle vara trevligt.

HTML koder till presentationen
Det skulle vara nice ifall man kunde lägga upp bilder youtube klipp backgrund osv.. till sin press med hjälp av html koder.

Byt XP till poäng
XP fyller nu som tidigare noll funktion. Byt det till poäng och gör så att man kan starta en klubb för en viss summa antal poäng. Skulle bara vara kul med någon slags kreativ funktion till XP.

Problemet med HTML-koder är att det går att göra lite för mycket med det.



Däremot skulle det vara möjligt att utöka BBcodes.

Lyckades inte Grozzy trolla lite också?

7 år på fuska.nu

15/04 -12 21:38 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Lägg till kommenterade trådar under "nyast" och "hetast".

Har jag skrivit i "Förbättringar - Kom med idéer för Fuska.nu!" ska det även synas om några nya svar postats, exempelvis "Förbättringar - Kom med idéer för Fuska.nu! (2)".

Tonight's the night.

16/04 -12 11:29 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Dexter skrev:
Lägg till kommenterade trådar under "nyast" och "hetast".

Har jag skrivit i "Förbättringar - Kom med idéer för Fuska.nu!" ska det även synas om några nya svar postats, exempelvis "Förbättringar - Kom med idéer för Fuska.nu! (2)".

^det

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

16/04 -12 17:51 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Specielt forum för fusk

16/04 -12 19:58 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

LegoLasse skrev:
Specielt forum för fusk

Spelforumen är menade att användas för allt kring spel, inklusive fusk.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

16/04 -12 20:20 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Forsa skrev:
LegoLasse skrev:
Specielt forum för fusk

Spelforumen är menade att användas för allt kring spel, inklusive fusk.

Ok

17/04 -12 15:04 PS3GAMER

PS3GAMER

1569 XP 441 inlägg

MartinMilk skrev:
Blogg
Det skulle vara väldigt roligt att ha tillgång till en blogg på sidan. Förslaget har jag tagit upp förut och många tycker att det vore en bra idé.

Galleri
Ett galleri med bilder skulle vara trevligt.

HTML koder till presentationen
Det skulle vara nice ifall man kunde lägga upp bilder youtube klipp backgrund osv.. till sin press med hjälp av html koder.

Byt XP till poäng
XP fyller nu som tidigare noll funktion. Byt det till poäng och gör så att man kan starta en klubb för en viss summa antal poäng. Skulle bara vara kul med någon slags kreativ funktion till XP.

i see you

Ride The Lightning

20/04 -12 21:44 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

MartinMilks idé med poäng låter bra. Ett flertal priser beroende på antal poäng man byter in. Klubb för 100 poäng och spel för 7500 t.ex.

Annars så är kodknappar, förmågan att bifoga bilder i foruminlägg och layout för sidan som går att anpassa för varje medlem något jag skulle önska.

20/04 -12 22:58 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
... förmågan att bifoga bilder i foruminlägg...

Det kan du - [img]länk[/img]. Vill du få upp en bild på datorn kan du ladda upp den på TinyPic eller något.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

21/04 -12 21:45 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

@Forsa

Menade att bifoga utan att behöva länka. Om det av någon anledning inte går så får jag rekommendera puush.

22/04 -12 23:23 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Lägg till en "senast" bredvid "nyast" och "hetast" som visar senast kommenterade trådar.

Tonight's the night.

05/05 -12 15:24 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Alla idéer postas nu som vanligt i egna trådar i samband med omstruktureringen. Det har nämligen gått så lång tid att den nya versionen är stabil.

- Låst

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww


Svara

Denna tråd är låst och man kan inte längre skriva inlägg i tråden.

Hoppa till forum

Trådar