Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Synkroniserad spelsamling

13/04 -12 01:01 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Jag fick precis för mig att uppdatera min spelsamling på min profil. Sedan insåg jag hur jobbigt det skulle vara och gjorde det inte. Skulle det gå att synkronisera spelsamlingen med användarens andra konton på t.ex. Steam, PSN, XBL eller Backloggery? Självklart finns det viktigare saker som bör prioriteras, men trots min ringa kunskap känsn detta inte som en alltför komplicerad sak.

13/04 -12 02:28 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Det är redan i utvecklingsstadiet för ett nytt system för dina spel och konsoler, så förhoppningsvis kan vi erbjuda något ultimat i framtiden. När detta i så fall blir vet jag dock icke.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

13/04 -12 20:56 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Ok, jag förstår. Hur låser jag tråden nu förresten? Jag hittar ingenting på nya layouten.

13/04 -12 20:59 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Ok, jag förstår. Hur låser jag tråden nu förresten? Jag hittar ingenting på nya layouten.

Du kan inte, medlemmar kan inte låsa sina trådar längre (detta ändrades under V5).

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar